آخرین مهلت مراجعه مالکان تاکسی‌های ایمن سیر بانوان
کد خبر: ۴۷۵۵ | تاریخ انتشار : ۱۱-۰۲-۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶ | نسخه چاپی نسخه چاپی

معاون فنی و بهره‌برداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، با توجه به نزدیک شدن پایان اردیبهشت ماه بار دیگر از مالکان تاکسی‌های ایمن سیر بانوان خواست هرچه سریعتر برای حل مشکل مالکیت خودروهایشان اقدام کنند.

به گزارش ماشین نیوز ؛سید علی محتشمی پور، معاون فنی و بهره برداری، با بیان این مطلب گفت: با عنایت به لزوم تسریع در تعیین تکلیف نهایی مسائل مرتبط با شرکت ایمن سیر بانوان مقرر شد در فرآیند رسیدگی به مشکلات این بخش خصوصی، پذیرش مدارک و مستندات رانندگان ذی‌نفع صرفا تا پایان اردیبهشت ادامه یابد.
وی افزود: از دیگر متقاضیان این فرآیند که تاکنون اقدام موثری انجام نداده اند می‌خواهیم هر چه سریعتر با مراجعه به اداره امور شرکت‌های سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران نسبت به ارائه مدارک و مستندات تاکسی خود به منظور تکمیل پرونده و حل مشکل انتقال سند، اقدام کنند.
معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران بار دیگر بر پایان اردیبهشت ماه به عنوان آخرین مهلت مراجعه متقاضیان این امر تاکید کرد و گفت: بدیهی است به تقاضا‌های بعد از تاریخ اعلامی در این سازمان ترتیب اثر داده نمی‌شود و پس از اتمام مهلت در نظر گرفته شده، افرادی که اقدامی جهت تشکیل و تکمیل پرونده در قالب این فراخوان انجام نداده باشند، صرفا از طریق مراجع قضایی قادر به پیگیری مطالبات خود خواهند بود.
در پایان گفتنی است با گذشت بیش از یک دهه و انباشت مطالبات معوق رانندگان شرکت ایمن سیر بانوان (که در قالب قرارداد‌های اجاره به شرط تملیک با مدیریت وقت این شرکت خصوصی، پیگیر انتقال سند تاکسی‌های خود بودند)، حل این معضل از طریق مساعدت مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران و مشارکت بخش خصوصی، محقق شده و ذینفعان می‌توانند از فرصت فراهم آمده استفاده کنند.

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=4755

دیدگاه شما

آخرین اخبار