- ماشین نیوز - https://www.mashinnews.com -

ارتقا مینی ون‌های هوندا استپ WGN ۲۰۲۲

به گزارش ماشین نیوز [1] ؛در ژاپن گزینه‌های مینی ون بسیار متنوعی از جمله N-Box، N-Van و JDM Odyssey در دسترس قرار دارند و به تازگی به آن‌ها مدل‌های جدید Step WGN نیز اضافه خواهد شد.

به نقل از موتور وان، شرکت خودروسازی هوندا اخیراً مدل جدیدی از مینی ون‌ها را با نام Honda Step WGN معرفی کرده که فضای داخلی بزرگتری را نسبت به بقیه این نوع خودروها، به کاربران ارائه می‌دهد. این خودرو یک طراحی ساده و یک نمای بیرونی مینیمالیستی را به مشتریان ارائه می‌دهد.

در مورد بدنه مینی ون استپ WGN، هوندا می‌گوید که آن را طولانی تر، عریض‌تر و بلندتر از مدل قبلی ساخته است. نسخه ایر این خودرو دارای چراغ‌های جلو مستطیلی شکل و جلو پنجره باریک است. در همین حال، مدل‌های Spada و Spada Premium Line دارای کروم بیشتر و جلو پنجره بزرگتر هستند.

مینی ون‌های هوندا استپ WGN ۲۰۲۲

در حال حاضر، هوندا مشخصات پیشرانه این خودرو را فاش نکرده، اما گفته می‌شود که دارای نسخه‌های هیبریدی و غیر هیبریدی خواهد بود.

همچنین بعید است که هوندا یک نسخه فرمان چپ از Step WGN تولید کند و احتمال کمی وجود دارد که این مدل برای صادرات به خارج از ژاپن نیز در دسترس قرار گیرد و نهایتا می‌توان آن را در خیابان‌های هنگ کنگ و ماکائو دید.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران