- ماشین نیوز - https://www.mashinnews.com -

آخرین وضعیت تردد در پایتخت

به گزارش ماشین نیوز [1] ؛ رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت با اعلام شنبه ای پر ترافیک اظهار داشت: تیم ها و عوامل پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی معابر ، میادین ، تقاطع ها و مقابل مدارس مستقر بوده و اقدامات ترافیکی خود را جهت تردد ایمنی و روان سازی ترافیک انجام می دهند.

 سرهنگ علی‌اصغر شریفی تصریح کرد: با رصد وضعیت ترافیکی معابر پایتخت توسط ماموران پلیس در مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ، شاهد افزایش ترددها در سطح معابر بوده و خوشبختانه مشکل و مورد خاصی وجود نداشته و بار ترافیکی در حال حرکت در اکثر محورها را شاهد هستیم.

وی گفت: ترافیک در زین الدین از هنگام تا پاسداران، جنوب به شمال بزرگراه امام علی ( ع ) از گلشن دوست تا زین الدین، بزرگراه چمران از پارک گفتگو تا همت، جنوب به شمال نواب تا نهم دی، بزگراه بابایی از هنگام تا صیاد و خیابان آزادی از بعد از استاد معین، بزرگراه شیخ فضل الله از جناح ، جناح در مسیر غرب به شرق از شیخ تا گمنام و غرب به شرق نیایش از ستاری ، یادگار جنوب به شمال از گلاب، آزاد راه شرق از آزادگان در جریان است.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در مسیر غرب به شرق بزرگراه همت از باکری ، غرب به شرق بزرگراه حکیم از تعاون نیز بار ترافیکی وجود دارد.