- ماشین نیوز - https://www.mashinnews.com -

مرسدس بنز و یک محصول لوکس ۷۸۰۰دلاری!

به گزارش ماشین نیوز [1] ؛اخیرا یک محصول جدید با نام Pilot’s Watch Chronograph ۴۱ Edition از آی دبلیو سی معرفی شده که این ساعت قرار است توسط اعضا تیم مرسدس شامل طراحان، متخصصان و مهندسان فنی، استراتژیست ها و مکانیک ها استفاده شود.

اما نکته جالب تر و به نوعی جذاب تر ماجرا به تصمیم این ائتلاف برای فروش آزاد ساعت مذکور مربوط می شود که البته محصول ارزان قیمتی نیست زیرا برچسب ۷۸۵۰ دلاری را همراه خود دارد.

این ساعت از مواد سبک و مقاوم بویژه تیتانیوم گرید ۵ تولید شده که از سایر انواع فلز مقاومت بالاتری را ارائه می دهد. از این فلز در تولید خودروهای باکیفیت نیز استفاده می شود.

قطر صفحه برابر با ۴۱ میلیمتر است که از این منظر یک محصول مناسب آقایان خواهد بود البته گروهی از بانوان نیز جز طرفداران ساعت های دارای صفحه نمایش و کابینت بزرگ محسوب می شوند.

قسمت نمایشگر ساعت تم تیره دارد و شاخص های زمانی نیز با مواد درخشان(حساس به نور) پوشانده شده اند تا در این بستر تیره به زیبایی و آشکاری دیده شوند. از پوشش یاقوت کبود ضدخش برای صفحه و همچنین بخش نمایان موتور ۶۹۳۸۵  آی دبلیو سی در پشت(طراحی قلب باز) استفاده شده است.

در قسمت پشت قاب و بخش شیشه ای به نام تیم فرمول مرسدس نیز با رنگ سبز اشاره شده که به نوعی امضا این نسخه خاص محسوب می شود.

موتور کرونوگراف ۶۹۳۸۵  شامل ۲۳۱ قطعه مستقل می شود که با عملکرد دقیق خود انرژی مورد نیاز را برای ۴۶ ساعت ذخیره می کند.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، برای این محصول ۲ مدل بند در نظر گرفته شده است. این بندها به سادگی توسط ابزای که در بسته بندی قرار داده شده، قابل تعویض است.

گفتنی است؛ کمپانی بین المللی تولید ساعت یا به اختصار “آی دبلیو سی” یکی از برجسته ترین برندهای دنیای ساعت از کشور سوئیس است. مقر اصلی این کمپانی در شهر شفوزان(سوئیس) قرار دارد. برند مذکور تنها تولیدکننده بزرگ سوئیسی است که در شرق این کشور حضور دارد و این در شرایطی است که اکثر تولیدکنندگان بزرگ ساعت سوئیس در غرب این کشور حضور دارند. تاریخ آغاز فعالیت این برند مشهور به سال ۱۸۶۸ باز می گردد.

مرسدس بنز و یک محصول لوکس 7800دلاری!

اعضا تیم مرسدس که همگی از این ساعت استفاده می کنند.

مرسدس بنز و یک محصول لوکس 7800دلاری!

طراحی قلب باز در قسمت پشت کابینت ساعت

مرسدس بنز و یک محصول لوکس 7800دلاری!

دو بند داخل جعبه موجود خواهد بود

مرسدس بنز و یک محصول لوکس 7800دلاری!

مرسدس بنز و یک محصول لوکس 7800دلاری!

 منبع: عصر ایران