عرضه رنگ‌های سفارشی به همراه پوشش محافظتی، خدمت جدید ایران‌خودرو
کد خبر: ۵۱ | تاریخ انتشار : ۱۳-۱۰-۱۴۰۰ - ۹:۴۹ | نسخه چاپی نسخه چاپی

تنوع رنگ خودروها بدون شک به شادابی و طراوت خیابان ها کمک بسزایی می کند اما روند انتخاب رنگ توسط مشتریان ایرانی به گونه‌ای بوده که خیابان ها جلوه ای سیاه و سفید به خود گرفته اند و با انتخاب خودروهایی با رنگ های جذاب و خاص می توانیم خودرومان را در این ترافیک سیاه و سفید، متمایز و متفاوت کنیم.

به گزارش ماشین نیوز ؛گروه صنعتی ایران خودرو به تازگی امکان عرضه تارا با رنگ های خاص را برای مشتریان فراهم کرده است که شامل تنوع رنگ های نقره‌ای تیتانیوم، قهوه‌ای کادرو، قهوه‌ای روشن، قرمز ونیزی و سرمه‌ای متال می شود اما این سرویس ویژه تنها به رنگ ختم نمی شود بلکه خودروهای سفارشی با این رنگ ها از سوی شرکت آپکو با روکش نانو سرامیک پوشش داده می شوند که لایه ای نازک است و مقاومت فوق‌العاده‌ای در برابر نور فرابنفش (UV)، خط و خش، مواد شیمیایی و نیز عوامل مخرب دیگر مانند خاک، نمک، آلودگی صنعتی و دوده، ایجاد می‌کند. ضمنا خاص بودن رنگ خودروها و همچنین لایه محافظ نانو سرامیک آن، در فاکتور خودرو قید و ضمانت می شود تا مشتریان از کیفیت این خدمات نیز اطمینان کامل داشته باشند.

ارایه خدمات جانبی به یک خودرو می تواند موجب رضایت طیف بیشتری از مشتریان شود. ایران خودرو و شرکت زیرمجموعه اش آپکو طی سال های گذشته همواره ایجاد این تنوع را در برنامه داشته اند. روند رنگ آمیزی خودروها معمولا یکی از هزینه برترین و پیچیده ترین بخش های تولید یک خودرو است و بخش رنگ آمیزی کارخانه ها معمولا نیازمند تیراژ بالای تولید برای پوشش کامل ظرفیت هستند. به همین دلیل اختصاصی‌سازی رنگ آمیزی خودروها عمدتا از نظر اقتصادی برای بسیاری از شرکت ها توجیه ندارد و به همین جهت این سرویس در برنامه های خودروسازان به چشم نمی خورد اما ایران خودرو در این زمینه تنوع قابل توجهی را برای ستاره جدیدش فراهم کرده تا مشتریانی که به دنبال تفاوت هستند را نیز جذب کند و تارا با این تنوع به ستاره ای جذاب در خیابان ها بدل شود.

تنوع رنگ های ویژه و پوشش نانوسرامیک بخشی از برنامه ویژه آپکو برای تارا است این شرکت برنامه ریزی لازم  برای طراحی و ساخت قطعات مرتبط با تیونینگ بدنه، کابین داخل و موتور را در دستور کار خود دارد که البته تمامی قطعات و تغییرات باید مراحل تست و تائید کنترل کیفیت ایران خودرو را طی نماید.این تفییرات پس از طی مراحل تست‌های کیفیت به مشتریان عرضه خواهد شد.

در نمای خارجی، چراغ های جلو و عقب با طراحی جدید آپکو جلوه ای هیجانی و هجومی تر به تارا می بخشد و دیفیوزر زیر سپر عقب و اسپلیتر زیر سپر جلو به اسپرت شدن چهره این محصول کمک به سزایی کرده است. تایرهای پهن با رینگ های اسپرت آلومینیومی ۱۵ یا ۱۶ اینچی  و بال عقب و اینه های تاشو کروم و نوارهای استیل دور پنجره مجموعه خاص کیت بدنه تارا را در نسخه ویژه آپکو تکمیل خواهد کرد. در داخل کابین، نورپردازی بر روی سقف و رودری ها، جلوه کابین تارا را متفاوت می کند و یک هولدر تلفن همراه با قابلیت شارژ بی سیم نیز در کنار نمایشگر این نسخه ویژه نصب شده است. همچنین با توجه به این‌که نسخه دستی تارا از روکش پارچه‌ای صندلی ها استفاده می کند، آپکو با تغییر تریم به چرمی به همراه گرمکن صندلی و مکانیزم برقی ، آن را به نسخه اتوماتیک تارا نزدیک کرده است. در ادامه امکاناتی نظیر دوربین عقب نیز به این نسخه ویزه افزوده می شود. در بخش تیونیگ موتور نیز پروژه ای در دستور کار این شرکت قرار گرفته که بر اساس تغییرات استاندارد ، شتاب خودرو به حد محسوسی افزایش خواهد یافت و متناسب با آن سیستم های ترمز نیز با تغییر لنت ها به نوع سرامیکی و تنظیم نرم افزاری مدولاتور ABS  نیز ارتقاء می یابند

پکو ماموریت یافته بیشترین سطح تغییرات در بخش های مختلف تارا را در محدوده استاندارد  با قطعات تائید شده کیفیت ایران خودرو برای مشتریان این خودرو که به دنبال تمایز هستند، ایجاد کند.

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=51

دیدگاه شما

آخرین اخبار