- ماشین نیوز - https://www.mashinnews.com -

بنتلی بنتایگا EWB رونمایی شد

به گزارش ماشین نیوز [1] ؛بنتایگا از سال ۲۰۲۱ باعث شد میزان فروش بنتلی افزایش داشته باشد؛ اکنون این خودرو در نسل جدید به روز شده و امکانات بیشتری را نسبت به قبل دارد.

اکنون رشد قابل توجه فاصله بین دو محور را به ۳۱۷۵ میلی‌متر (۱۲۵ اینچ) رسانده که منجر به طول کلی ۵۳۲۲ میلی‌متر (۲۰۹.۵ اینچ) شده است. بنتایگا EWB اکنون فضای پای بیشتری برای افرادی که در عقب دراز می‌کشند، ارائه می‌دهد.  این SUV کشیده دارای ویژگی صندلی هواپیما با “پیشرفته‌ترین صندلی نصب شده روی یک ماشین” است.

با قابلیت تنظیم در کمتر از ۲۲ حالت، صندلی عقب می‌تواند تا ۴۰ درجه در هنگام فعال شدن حالت Relax خم شود؛ با انجام این کار، یک زیرپایی با روکش چرمی از پشت صندلی سرنشین جلو نیز مستقر می‌شود که به صورت الکتریکی به جلو هل داده می‌شود تا فضای پا بیشتری آزاد شود.

بنتلی بنتایگا EWB  رونمایی شد

از طرف دیگر، روشن کردن حالت Business صندلی را به حالت عمودی برای زمانی که می‌خواهید به راحتی برخی کار‌ها را در حال حرکت انجام دهید، حرکت می‌دهد. سپس سیستم کنترل آب و هوا با تکنولوژی بالا وجود دارد که می‌تواند به طور خودکار تنظیمات را بر اساس دمای بدن سرنشین و سطح رطوبت در پشت تغییر دهد.

بنتلی بنتایگا EWB  رونمایی شد

می‌توان بنتایگا EWB را در یکی از ۲۴ میلیارد تریم ترکیبی که تریلیون‌ها مشخصات را ارائه می کند، انتخاب کرد. برای اولین بار با این شاسی بلند، درب عقب و دسته‌های مرکزی گرم شونده هستند، در حالی که درب‌های برقی برای اولین بار در بنتلی ارائه می شوند.

بنتلی بنتایگا EWB  رونمایی شد

نکته جدید دیگر، نورپردازی است که اکنون ۱۲ دیود ساطع کننده نور در هر درب جلو و ۲۲ دیود در هر درب عقب ارائه می شود. این ال‌ای دی‌ها نور را از طریق سوراخ‌های یک میلی متری در چرم ساطع می‌کنند. EWB همچنین دارای طراحی جلوپنجره متفاوت و رینگ‌های آلیاژی ۲۲ اینچی منحصر به فرد با روکش صیقلی و طراحی ۱۰ پره است.

بنتلی بنتایگا EWB  رونمایی شد

بنتایگا EWB که در پیکربندی‌های چهار و پنج صندلی به همراه طرح‌بندی ۱+۴ جدید موجود است، از موتور ۴.۰ لیتری توئین توربو V۸ با قدرت ۵۴۲ اسب بخار و گشتاور ۷۷۰ نیوتن متر استفاده می‌کند. این خودرو در ۴.۶ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن ۲۹۰ کیلومتر بر ساعت است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان