صادرات اولین محموله تسلا از چین
کد خبر: ۵۱۵۵ | تاریخ انتشار : ۲۱-۰۲-۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴ | نسخه چاپی نسخه چاپی

تسلا اولین محموله خودروهای خود را از کارخانه بازگشایی‌شده شانگهای انجام داد.

به گزارش ماشین نیوز ؛رسانه‌های دولتی شانگهای گزارش دادند که شرکت تسلا محموله‌ای از ۴۷۶۷ خودرو را از کارخانه خود در شانگهای امروز چهارشنبه برای اسلوونی ارسال کرد که اولین محموله صادرات از زمان بازگشایی کارخانه در ۱۹ آوریل است.

به گزارش پایگاه خبری شانگهای، کشتی Glvois Splendor اوایل روز چهارشنبه با خودروهای تسلا از شانگهای به راه افتاد و عازم بندر کوپر در اسلوونی است. تسلا همچنین در نظر دارد  تا ۴۱۰۰ خودرو در روز جمعه ارسال شود و افزود که این خودروساز قصد دارد ۳۰۰ هزار خودرو در سال ۲۰۲۲ از شانگهای صادر کند.

انجمن خودروهای مسافری چین اعلام کرد که تسلا هیچ مدل ۳ و مدل Y ساخت چین را در ماه آوریل از کارخانه شانگهای صادر نکرده است زیرا سیاست‌های چین در برابر کووید-۱۹ صفر تولید و تدارکات را مختل کرده است. این محموله نشان‌دهنده تلاش‌های بیشتر برای بازگرداندن عملیات در کارخانه تسلا در شانگهای است که باعث می‌شود مدل ۳ و مدل Y برای فروش در چین و صادرات به بازارهای دیگر به سطح عادی برگردد.

بازگشایی کارخانه در ۱۹ آوریل با کمک دولت شانگهای انجام شد و به طور گسترده توسط رسانه‌های دولتی چین پوشش داده شد وبه عنوان نمونه‌ای از چگونگی تلاش شهر برای باز نگه‌داشتن تجارت در زمان مقابله با کووید، مطرح شد.

رویترز قبلا گزارش داده بود که تسلا در ماه آوریل ۱۰ هزار و ۷۵۷ خودرو در کارخانه خود در شانگهای تولید کرد و هدف خود را برای دستیابی به تولید روزانه ۲۶۰۰ خودرو در روز از ۱۶ می تعیین کرده بود.

منبع: ایسنا

برچسب ها:, , , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=5155

دیدگاه شما

آخرین اخبار