- ماشین نیوز - https://www.mashinnews.com -

آخرین جزئیات از کادیلاک Escalade-V سال ۲۰۲۳

به گزارش ماشین نیوز [1] ؛کادیلاک سال ۲۰۲۲ را با رونمایی از Escalade-V، نسخه ای از شاسی بلند لوکس با عملکرد بالا آغاز کرد؛ در آن زمان فقط به‌روزرسانی‌های بیرونی به نمایش گذاشته شد اما اکنون همه چیز درباره این خودرو فاش شده است.

همانطور که انتظار می‌رفت، قدرت این خودرو از یک موتور V۸ سوپرشارژ گرفته می شود. زیر کاپوت این خودرو اکنون یک موتور ۶.۲ لیتری V۸  شده استفاده در CT۵-V Blackwing ارائه می شود؛ Escalade-V دارای یک سوپرشارژر بزرگتر است که قدرت بیشتری به موتور می‌دهد در نتیجه می تواند ۶۸۲ اسب بخار قدرت تولید که در ۶۰۰۰ دور در دقیقه به حداکثر می‌رسد.

گشتاور آن کمی کمتر از سدان است، ۶۵۳ پوند فوت که در دور ۴۴۰۰ می‌رسد. تعویض دنده همچنان توسط گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک Escalade انجام می‌شود که برای کنترل نیروی اضافی کالیبره شده است، با سیستم چهارچرخ محرک که قدرت را در حالت عادی ۵۰/۵۰ تقسیم می‌کند، یا در حالت اسپورت تا ۶۶ درصد به سمت عقب به‌طور دائم به هر چهار چرخ می‌رود.

آخرین جزئیات از کادیلاک Escalade-V  سال 2023 اعلام شد

 کادیلاک می‌گوید این SUV سه تنی در کمتر از ۴.۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. ترمز‌های شش پیستونه برمبو در جلو نصب شده اند و سیستم تعلیق بادی سواری استاندارد Caddy با Magnetic Ride Control ۴.۰ فنر‌های سفت تری در عقب به دست می‌آورد.

تنظیم و کالیبراسیون سخت‌افزار دمپر مختص Escalade-V است و در حالت اسپورت، تقریباً یک اینچ پایین‌تر قرار می‌گیرد. در مورد حالت‌ها، رانندگان می‌توانند همه چیز را از استحکام تعلیق و سیستم چهار چرخ محرک گرفته تا احساس فرمان، فشار ترمز و صدای موتور را از طریق حالت‌های مختلف رانندگی تنظیم کنند که این شامل یک حالت V ویژه است که تمام تنظیمات عملکرد را به حداکثر تبدیل می‌کند.

آخرین جزئیات از کادیلاک Escalade-V  سال 2023 اعلام شد

 ارتقاء سیستم تعلیق کمی مزیت بیشتری را ارائه می‌دهد، اما همچنان در راحتی و انزوا تخصص دارد؛ فضای داخلی کاملاً از مشخصات پلاتینیوم است، داشبورد دیجیتال مخصوص V اکنون در دسترس است.

آخرین جزئیات از کادیلاک Escalade-V  سال 2023 اعلام شد

 چرم نیمه آنیلین با تزئینات چوبی، با ویژگی‌هایی مانند ناوبری واقعیت افزوده به عنوان تجهیزات استاندارد موجود است. چرخ‌های مخصوص V از لاستیک‌های تمام فصل بریجستون استفاده می‌کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان