- ماشین نیوز - https://www.mashinnews.com -

پرداخت وام به تاکسیرانان فعال پایتخت

به گزارش ماشین نیوز [1] ؛ اسماعیل بگی در مورد انعقاد توافق نامه هایی با هدف تسریع و تسهیل اعطای وام و تسهیلات به تاکسیرانان فعال در پایتخت گفت: این اقدام در ادامه فعالیت های حمایتی سازمان تاکسیرانی شهر تهران به منظور ارتقای سطح رفاه و بهبود معیشت تاکسیرانان با حذف دشواری های اخذ و بازپرداخت تسهیلات و حذف و کوتاه شدن بخشی از هزینه ها و تشریفات اداری برای اعتبارسنجی و نیز حذف ضامن برای اخذ تسهیلات ،تاسقف ١٠٠ میلیون تومان در دستور کار قرار گرفت که در کوتاهترین زمان فرآیند اعطای آن آغاز می شود.

وی گفت: مرحله نخست این طرح ، با حضور تاکسیران هایی که دارای حساب فعال در این نهاد مردمی هستند آغاز و متعاقب آن به سرعت دیگر افراد جامعه ۷۸هزار نفری رانندگان تاکسی شهر تهران نیز پس از ثبت اطلاعات و انجام مراحل اولیه به طرح یاد شده افزوده می شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در پایان تصریح کرد: از سوی سازمان به عنوان سازمان حامی، تسهیلات مختلفی تعریف شده که می تواند با کمترین دشواری ، بسیاری از نیازهای رانندگان تاکسی را با شرایط مناسب مرتفع کند که در صورت خوش حسابی ، میزان دریافت خدمات به شکل چشمگیری افزایش می یابد. ضمن این که درصدد هستیم برخی اقدامات مد نظر از قبیل بازسازی ون ها را از همین طریق برای متقاضیان قابل انجام و تا حد امکان تسهیل کنیم.

وی در پایان از عزم سازمان تاکسیرانی شهر تهران و رویکرد مثبت نهاد مردمی رسالت برای تحقق اهداف ذکر شده یاد و اظهار امیدواری کرد با عمل به توافق نامه های امضاء شده تمامی تاکسیران ها منتفع و مشکلات این قشر خدوم به بهترین وجهی مرتفع شود.

بنا براعلام روابـط عمومی سـازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران ،در پایان لازم به یادآوری است تمام تاکسیرانان تهرانی می توانند با افتتاح حساب غیر حضوری در نهاد مردمی رسالت از مزایای این طرح بهره مند شوند.