هیوندای آیونیک ۶ بالاخره شکار شد
کد خبر: ۵۳۰ | تاریخ انتشار : ۲۳-۱۰-۱۴۰۰ - ۷:۳۵ | نسخه چاپی نسخه چاپی

خودروی استتار شده هیوندای آیونیک ۶ مدل ۲۰۲۳، در حال آزمایش دیده شد.

به گزارش ماشین نیوز ؛اگرچه هیوندای قبلاً پیش نمایشی از شاسی بلند بزرگ Ioniq ۷ داشته است، اما هنوز خودروی Ioniq ۶ به خط تولید نرسیده است. خبر خوب این است که برای دیدن سدان برقی آینده هیوندای دیگر نیازی به صبر کردن نداریم، زیرا یک نمونه اولیه در حال آزمایش نهایی، با کمی استتار در اروپا توسط عکاسان شکار شد.

به نقل از موتور وان، این خودرو به اندازه کانسپت Prophecy هیجان‌انگیز نیست، اما بهر حال بسیاری از علاقمندان منتظر این خودرو بودند.

بریدگی‌هایی که در پوشش اعمال شده روی درب صندوق عقب دیده می‌شوند احتمالاً برای دوربین عقب و چراغ ترمز سوم هستند.
گفته می‌شود این خودرو پاسخ هیوندای به خودروی تسلا ۳ است. دیدن شیب‌های خط سقف به سمت عقب آسان است و مطمئناً بر فضای موجود برای سرنشینان عقب تاثیر گذار خواهد بود. همچنین این خودرو احتمالا دارای فضای بار نسبتا بزرگی باشد.

خودروی هیوندای آیونیک ۶

ما نمی‌توانیم تعجب نکنیم که چرا دو بریدگی در استتار روی صندوق عقب اعمال شده است، اگرچه این لزوماً به این معنی هم نیست که ئلیل خاصی داشته باشد. همانطور که می‌بینیم، چراغ‌های جلو به طور قابل توجهی با چراغ‌های مفهومی Prophecy متفاوت هستند و حفره‌هایی برای دوربین و سنسور‌های پارک وجود دارد. همچنین حسگر بزرگ رادار درست زیر پلاک خودرو قابل مشاهده است.

همانطور که ممکن است شنیده باشید، گفته می‌شود که شرکت هیوندای عرضه این مدل را تا اواسط سال ۲۰۲۲ به تعویق انداخته است تا بدنه را ۲۰ میلی متر (۰.۸ اینچ) کشیده و سپر‌ها را تغییر شکل دهد. علاوه بر این، روزنامه کره‌ای اکونومیک دیلی در آگوست ۲۰۲۱ گزارش داد که مهندسان می‌خواهند باتری ۷۷.۴ کیلووات ساعتی را به جای بسته ۷۲.۶ کیلووات ساعتی در این خودرو جای دهند.

یکی دیگر از دلایل بالقوه تعویق عرضه Ioniq ۶ مربوط به این است که هیوندای مجبور است کارخانه Asan در کره جنوبی را بازسازی کند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب ها:, , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=530

دیدگاه شما

آخرین اخبار