پورشه کاین کوپه ۷۹۶ اسب بخاری شد
کد خبر: ۵۵۰۳ | تاریخ انتشار : ۲۷-۰۲-۱۴۰۱ - ۷:۱۶ | نسخه چاپی نسخه چاپی

پورشه کاین کوپه روی چرخ‌های ۲۲ اینچی سوار می‌شود که قدرت آن به ۷۹۶ اسب بخار و ۱۰۹۰ نیوتن متر گشتاور رسیده است.

به گزارش ماشین نیوز ؛منهارت پرفورمنس CRT ۸۰۰  از پورشه کاین کوپه توربو الهام گرفته شده است که خروجی آن را به ۷۹۶ اسب بخار و ۱۰۹۰ نیوتن متر می‌رساند. این یک ارتقای از ۵۴۱ اسب بخار و ۷۷۰ نیوتن متر گشتاور است.

برای دستیابی به ارتقای قدرت، منهارت توربو‌های مختلف و یک اینترکولر جدید را در این خودرو جدید در نظر گرفته است، همچنین ترفند‌های نرم افزاری ECU وجود دارد تا همه چیز با هم کار کند.

منهارت یک سیستم اگزوز با دریچه‌ای برای تغییر صدا و خروجی‌های دایره‌ای به قطر ۳.۹۴ اینچ  تعبیه می‌کند. خریدار می‌تواند پوشش سرامیکی یا کربنی اطراف آن‌ها را انتخاب کند.

پورشه کاین کوپه 796 اسب بخاری شد

این کراس اوور از سیستم تعلیق استفاده می‌کند که ۱.۳۸ اینچ پایین‌تر قرار دارد. منهارت سیستم تعلیق بادی کارخانه را حفظ کرده و از میله‌های کوپلینگ جدید استفاده می‌کند.

برای این کاین کوپه توربو، منهارت بدنه را مشکی با نوار‌های طلایی روی کاپوت و کناره‌های بدنه می‌پوشاند. رنگ این فلز گرانبها نیز به صورت برجسته در نمای جلو، پره‌های چرخ، کالیپر‌های ترمز و دیفیوزر عقب نمایان می‌شود.

پورشه کاین کوپه 796 اسب بخاری شد

به زودی، منهارت همچنین اسپویلر فیبر کربنی خود در جلو و دیفیوزر عقب را برای کاین کوپه توربو ارائه خواهد کرد. اگرچه آن‌ها در این وسیله نقلیه نیستند.

بر روی رینگ‌های ۲۲ اینچی ۱۰ پره سوار می‌شود؛ عرض آن‌ها ۱۰.۵ اینچ در جلو و ۱۱.۵ اینچ در پشت است. نسخه دیگر این خودرو توربو GT است که با موتور ۴.۰ لیتری توئین توربو V۸ ارائه می شود که می تواند ۶۳۱ اسب بخار قدرت و ۸۴۹ نیوتن متر گشتاور تولید کند.

پورشه کاین کوپه 796 اسب بخاری شد

موتور اجزای جدیدی را برای میل لنگ، پیستون ها، شاتون‌ها و زنجیره زمان دریافت می‌کند؛ یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک اصلاح شده تعویض سریع تری را انجام می‌دهد.

پورشه کاین کوپه 796 اسب بخاری شد

توربو GT دارای سیستم تعلیق بادی است که ۰.۷ اینچ کمتر از نسخه دیگر است. همچنین بسته به حالت انتخابی، سیستم تا ۱۵ درصد سفت‌تر است. این خودرو روی چرخ‌های ۲۲ اینچی سوار می‌شود که در جلو ۱.۰ اینچ پهن‌تر هستند. ترمز‌های کامپوزیت سرامیکی استاندارد هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان 
برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=5503

دیدگاه شما

آخرین اخبار