نیسان در حال کار روی تولید سیلویا برقی
کد خبر: ۵۶۰ | تاریخ انتشار : ۲۴-۱۰-۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ | نسخه چاپی نسخه چاپی

گزارش ها حاکی از آن است که نیسان سیلویا در سال ۲۰۲۵ به عنوان یک خودروی برقی به بازار باز می‌گردد.

به گزارش ماشین نیوز ؛گفته می‌شود شرکت نیسان در حال بازگرداندن خودروی سیلویا به خیابان‌ها است، البته با این تفاوت که نسخه برقی آن تولید خواهد شد.

به گزارش موتور وان، با اطلاعاتی که از منابع ناشناس به دست آمده، این خودروساز ژاپنی در حال احیای این خودرو در قالب پروژه Pure EV Silvia Revival است و این یعنی که سیلویا به عنوان یک خودروی الکتریکی به بازار باز خواهد گشت. این طرح با رندر سیلویا EV، از سال گذشته آغاز شد. البته جزئیات بیشتری در مورد پروژه احیای سیلویا وجود ندارد، به جز اینکه گفته می‌شود سرعت پیشرفت آن به سرعت در حال افزایش است و در حدود سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد.

خودروی برقی سیلویا

رندر سیلویا EV Weaver از اولین نسل این مدل که در نمایشگاه خودروی توکیو در سال ۱۹۶۴ معرفی شد، الهام گرفته است. تصویر ارائه شده نشان می‌دهد که یک خط ممتد قسمت بالایی بدنه را از پایین تنه آن جدا می‌کند و دارای یک اجرای ساده در وسایل روشنایی جلو و عقب است.

قبلا سیلویا جلوتر از زمان خود بود و با اینکه بسیار قدیمی شده، اما هنوز هم می‌تواند با تغییراتی در بین انتخاب مشتریان قرار بگیرد و با این خبر نشان داد که جای خود را در جاده‌ها رزرو کرده است.

سازندگان این خودرو می‌گویند که سیلویا نمونه‌ای عالی از آنچه از یک محصول جهانی انتظار می‌رود است و کیفیت بالایی خواهد داشت.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب ها:, , , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=560

دیدگاه شما

آخرین اخبار