برندگان جوایز خودرویی NACTOY مشخص شدند
کد خبر: ۵۶۲ | تاریخ انتشار : ۲۴-۱۰-۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴ | نسخه چاپی نسخه چاپی

سه خودروی فورد برانکو، هوندا سیویک، فورد ماوریک برنده جوایز NACTOY ۲۰۲۲ شدند.

به گزارش ماشین نیوز ؛ مجموعه جوایز خودرویی که هر ساله در آمریکای شمالی برگزار می‌شود NACTOY نام دارد که در آن هرساله بهترین خودروها، کامیون‌ها و وانت بار‌های آمریکای شمالی در آن با یکدیگر رقابت می‌کند.

تعداد شرکت کنندگان جوایز خودرویی NACTOY 

برای سال ۲۰۲۲، ۳۸ وسیله نقلیه در سه نوع وانت، کامیون و خودروی سواری برای جوایز خودرویی آمریکای شمالی در نظر گرفته شد که در نیمه نهایی به ۲۳ خودرو و در فینال به ۹ اتومبیل رسید. گفته شده از بین ۹ وسیله نقلیه سه خودروی هوندا سیویک، فورد برانکو و فورد ماوریک برنده شدند.

هوندا سیویک

هوندا سیویک با شکست Lucid Air و Volkswagen Golf به عنوان خودروی سال برنده شد. فورد ماوریک جدید با پیشی گرفتن از رقیب جمع و جور خود، هیوندای سانتا کروز، و همچنین اولین کامیون الکتریکی عرضه شده به بازار(ریوین R۱T) به عنوان کامیون سال انتخاب شد. در بخش SUV نیز فورد برانکو هیوندای Ioniq ۵ و جنسیس GV۷۰ را شکست داد.

 فورد ماوریک

براساس گزارش‌ها، این دومین سال متوالی است که فورد و هوندا برنده دو دسته می‌شوند. برای سال ۲۰۲۱، موستانگ Mach-E و F-۱۵۰ به عنوان بهترین شاسی بلند و بهترین کامیون انتخاب شدند، در حالی که هیوندای النترا به عنوان خودروی سال برنده شد. اگرچه امسال هیچ خودروی برقی با باتری جایزه نگرفت، اما داشتن یکی به عنوان فینالیست در هر دسته مطمئناً نشانه‌ای از تغییر زمان در دنیای اتومبیل رانی است.

فورد برانکو

گری ویتزنبورگ، رئیس NACTOY گفت: “در سال ۲۰۲۱ ما شاهد طراحی خودرو‌های برقی جدید و پیشگامانه تقریباً از هر برندی بوده‌ایم. در همین حال، تعدادی از تولیدکنندگان کاملاً جدید ثابت کرده‌اند که قادر به رقابت با شرکت‌های قدیمی هستند.  برندگان امروز از نظر ما بهترین‌هایی هستند که در حال حاضر در دسترس مشتریان است و ما صمیمانه به آن ها تبریک می‌گوییم”.

از چه زمانی NACTOY آغاز به کار کرد؟

گفتنی است که NACTOY برای اولین بار در سال ۱۹۹۴ ارائه شد. برندگان توسط هیئت داوران، روزنامه نگاران خودرو از آمریکا و کانادا که نماینده تمام بخش‌های صنعت از جمله رسانه‌های چاپی، تلویزیون و اینترنت هستند، انتخاب می‌شوند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب ها:, , , , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=562

دیدگاه شما

آخرین اخبار