- ماشین نیوز - https://www.mashinnews.com -

«پیکان» ایران، جهانی شد

به گزارش ماشین نیوز [1] ؛ دیدار نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۲ دیشب، ۳۰ اردیبهشت در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار شد.
تیم‌های پیکان تهران و سانتوری ژاپن در این مسابقه برای کسب مقام قهرمانی و جام بیست‌ودوم به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان پیمان اکبری با شکست سه بر دوی تیم سانتوری، سهمیه رقابت‌های باشگاه‌های جهان را به عنوان قهرمان قاره آسیا به دست آوردند.

درخشش‌تان شایسته نام ایران و ملت شریف مان است 
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در پیامی، این موفقیت را به تیم «پیکان ایران» تبریک گفت.

متن پیام دکتر خطیبی بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
پیروزی قهرمانانه شما نام آوران تیم والیبال پیکان در عرصه بین المللی و کسب بالاترین مقام آسیا، مایه مسرت و شادمانی و افتخار بزرگی است که شایسته نام ایران و ملت شریف و بزرگوارمان است. درخشش شما بلند همتان بار دیگر ثابت کرد که با تکیه بر توان شما جوانان، آینده درخشان ایران اسلامی در همه عرصه ها رقم خواهد خورد و پرچم پرافتخار کشورمان بر بلندای قله‌های بالندگی همواره به اهتزار در خواهد آمد.
اینجانب این موفقیت بزرگ ورزشی در عرصه بین المللی را به تک تک ملت ایران تبریک گفته و همت همه شما بازیکنان عزیز را قدر می نهم. همچنین از آقایان معروف و موسوی و انگاپت و نیمیر نیز  به خاطر این همکاری و همیاری ارزشمند کمال تشکر را دارم.
از درگاه خداوند یکتا استمرار درخشش و پیروزی هایتان را آرزومندم.

مهدی خطیبی