گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در سایپا
کد خبر: ۶۱۵۵ | تاریخ انتشار : ۰۷-۰۳-۱۴۰۱ - ۹:۵۶ | نسخه چاپی نسخه چاپی

به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد ، سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر قهرمان، با حضور ۳۱۳ نفر از فرزندان کارکنان گروه خودروسازی سایپا سرود “سلام فرمانده” به صورت جمع خوانی در حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران ارشد گروه سایپا در شرکت زامیاد اجرا شد.

به گزارش ماشین نیوز ؛این برنامه با عنوان” خرمشهرها در پیش است” به همت حوزه بسیج گروه خودروسازی سایپا و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره آزاد سازی خرمشهر در سوم خرداد ماه، با حضور مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا، کارکنان و خانواده های آنها برگزار شد.

در این برنامه مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: حضرت امام خمینی(ره) در زمان فتح خرمشهر و باز پس گیری این شهر از دست متجاوزان فرمودند: “خرمشهر را خدا آزاد کرد” که در واقع این فرمایش معنای آیه قرآن است که خداوند فرموده ” وَ ما رَمَیتَ إِذ رَمَیتَ ” یعنی اینکه خداوند به مومنان می فرماید این شما نبودید بلکه خداوند دشمنان را نابود کرد و این صحبت امام راحل(ره) به معنای مصداق واقعی آیه شریفه در آزادسازی خرمشهر است.

محمد علی تیموری افزود: زمانی که در کار اخلاص وجود داشته باشد خداوند به کمک خواهد آمد و هدف را محقق می کند و در جریان جنگ تحمیلی هم رزمندگان ما با اخلاص مبارزه کردند چراکه این افراد جان خود را ایثار کردند.

او خاطرنشان کرد: در حال حاضر هم در شرایط جنگ اقتصادی هستیم و از خداوند درخواست داریم که به ما کمک کند و ما را به هدف برساند و پیروزی را برای همه مردم ایران رقم بزند، پس باید در کارمان خلوص نیت داشته باشیم.

تیموری تاکید کرد: دومین مورد برای کسب پیروزی داشتن تخصص درکار است و برای پیروزی در نبرد اقتصادی باید از روند تولید با کیفیت کاملا مطلع بود زمانی می توانیم موفق بشویم و به هدف برسیم که خودمان نگاه کیفیت محور داشته باشیم و محصول با کیفیت تولید و عرضه کنیم و البته تولید محصول با کیفیت حاصل یک فرآیند کیفی و تلاش افراد باکیفیت است .

او افزود: برای تحقق تولید محصول باکیفیت سه  شرط اساسی نیاز است؛ اول اینکه ساختار شرکت ها اصلاح شود، دوم روی این ساختارها سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری قوی ایجاد و از تکنولوژی روز استفاده شود و سوم اینکه از نیروهای متخصص و با مهارت در روند کاری استفاده شود و با داشتن این سه مورد و با خلوص نیت در کار حتما خداوند کمک خواهد کرد و کار با موفقیت انجام خواهد شد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: در مقطع ۴ ماهه اخیر هم با شرایطی که در گروه سایپا وجود داشت یقینا با کمک و یاری خداوند و عنایت ویژه ای که وجود داشت توانستیم این روند مناسب تولید را محقق کنیم.

او افزود: روز گذشته بیش از  ۱۸۰۰ دستگاه خودرو به صورت “عبور مستقیم” تولید شده که صرفا عنایت خدا و اخلاص و تخصصی که در همه همکاران وجود دارد عامل کسب این موفقیت است. البته باید بر روی آموزش تلاش و تاکید شود تا در جنگ اقتصادی محصولی را عرضه کنیم که حداقل به مدت ۵ سال بجز در موارد مصرفی خودرو، نیازی به مراجعه به تعمیرگاه جهت انجام تعمیرات و خدمات پس از فروش نداشته باشد.

تیموری در پایان تصریح کرد: تولید این چنین محصولاتی نیاز به یک برنامه ریزی قوی در طراحی، فرآیندهای ساخت، شبکه فروش و خدمات پس از فروش دارد.

برچسب ها:, , , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=6155

دیدگاه شما

آخرین اخبار