هدف گذاری برای تجهیز اتوبوسرانی تهران به ۶۵۰۰ دستگاه
کد خبر: ۶۲۸۵ | تاریخ انتشار : ۰۹-۰۳-۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷ | نسخه چاپی نسخه چاپی

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از هدف گذاری برای تجهیز مجموعه اتوبوسرانی تهران به ۶۵۰۰ دستگاه اتوبوس خبر داد.

به گزارش ماشین نیوز ؛ جلسه هم اندیشی مدیران و معاونان شرکت های بخش خصوصی با مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در محل سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

بهرام نکاحی ضمن قدردانی از همکاران بخش خصوصی که همواره در مراسم، مناسبت ها و ایام خاص دوشادوش شرکت واحد در خدمات رسانی به شهروندان شریف تهرانی از هیچ تلاشی و کوششی فروگذار نکرده اند، گفت: امیدوارم امسال با برنامه ریزی و تلاش مضاعف بتوانیم اتفاقات و تحولات جدیدی را در حوزه اتوبوسرانی رقم بزنیم.

وی با اشاره به نگاه ویژه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تهران به توسعه حمل ونقل عمومی خصوصاً اتوبوسرانی پایتخت ، اظهار داشت: در سال جاری با حمایت های مدیریت شهری بنا داریم در موضوع بازسازی و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی گام های بلندی برداریم.

نکاحی با بیان اینکه تجهیز مجموعه اتوبوسرانی تهران به ۶۵۰۰ دستگاه اتوبوس فعال را تا پایان سال ۱۴۰۱، برنامه ‏ریزی و هدف‏گذاری کرده ایم، تصریح کرد: با اقدامات و برنامه ریزی های صورت گرفته، امسال تعداد۱۴۰۰ دستگاه اتوبوس، بازسازی و تعداد ۲۴۵۰ دستگاه نیز نوسازی خواهند شد که به این منظور در مورد توان و ظرفیت بخش خصوصی حساب ویژه باز کرده ایم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تاکید براینکه تغییر و تحول در مجموعه بزرگ اتوبوسرانی برای نیل به شرایط مطلوب  از ضرورت انکارناپذیری برخوردار است، خاطر نشان کرد: به این منظور می بایست با رفع نواقص و  ضعف های موجود در فرآیند خصوصی سازی و همچنین، شفاف سازی حداکثری در امور و تمرکز بر ارائه خدمات در خور شأن مردم شریف تهران، بتوانیم به اهداف از پیش تعیین شده، نائل شویم.

در این جلسه مدیران بخش خصوصی موضوعات و مواردی را پیرامون حوزه کاری خویش، مطرح کردند. در پایان این جلسه با اهدای لوح سپاس از ایشان تقدیر به عمل آمد.

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=6285

دیدگاه شما

آخرین اخبار