جاده چالوس از امروز یک‌طرفه می‌شود
کد خبر: ۶۴۱۵ | تاریخ انتشار : ۱۱-۰۳-۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸ | نسخه چاپی نسخه چاپی

پلیس راهور جزئیات محدودیت‌های و ممنوعیت‌های ترافیکی را در تعطیلات نیمه خرداد ۱۴۰۱ تشریح کرد.

به گزارش ماشین نیوز ؛پلیس راهور در اطلاعیه‌ای محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات پیش رو را تشریح کرد.

۱: تردد موتورسیکلت:

از ساعت ۱۲ ظهر امروز مورخ ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۶ خرداد از محورهای کرج ـ چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران ـ سمنان ـ مشهد و بالعکس ممنوع است.

تبصره: تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

۲: محور کرج ـ چالوس:

الف : تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج ـ چالوس کماکان ممنوع است.

ب: تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز مورخه ۱۱ خرداد از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴، از کرج، میدان امیرکبیر و آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن‌آباد به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

ج: تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روزهای یکشنبه و دوشنبه مورخ ۱۵ و ۱۶ خرداد از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل،‌ تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

۳: محور هراز:

الف: تردد انواع تریلرها، از محور هراز کماکان ممنوع است.

ب: تردد تمام کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز مورخ ۱۱ خرداد همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه، جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه مورخ ۱۲ تا ۱۶ خرداد از محور هراز ممنوع است.

ج: تردد تمام وسایل‌نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز یکشنبه مورخ ۱۵ خرداد از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز در صورت اعلام مأموران مستقر در محل از آبسک به رودهن، (محدوده مشاء) به صورت یک‌طرفه است.

۴: محور تهران ـ فیروزکوه ـ قائمشهر:

الف: تردد انواع تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز چهارشنبه، فردا پنجشنبه و جمعه مورخ ۱۱ تا ۱۳ خرداد از مسیر جنوب به شمال محور تهران ـ فیروزکوه ـ قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

ب: تردد انواع تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای شنبه و یکشنبه مورخ ۱۴ و ۱۵ خرداد از مسیر شمال به جنوب محور تهران ـ فیروزکوه ـ قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

۵: محور آستارا اردبیل و بالعکس

الف: تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز در محورهای مذکور ممنوع است.

ب: تردد تمام تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و یکشنبه مورخ ۱۲ و ۱۵ خرداد در محورهای مذکور ممنوع است.

۶: محور سلفچگان ـ قم (باند رفت به سمت قم)

تردد تمام تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز یکشنبه مورخ ۱۵ خرداد در محور فوق ممنوع بوده و مسیر جایگزین آزادراه ساوه ـ تهران است.

۷: محور قدیم رشت ـ قزوین و بالعکس:

الف: تردد تمام تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز مورخ ۱۱ خرداد در محور فوق ممنوع است.

ب: تردد تمام تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و یکشنبه مورخ ۱۲ و ۱۵ خرداد در محور فوق ممنوع است.

تبصره: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها کن لم یکن تلقی می‌شود.

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=6415

دیدگاه شما

آخرین اخبار