آماده باش بهمن در آستانه سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب
کد خبر: ۶۴۶۸ | تاریخ انتشار : ۱۲-۰۳-۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰ | نسخه چاپی نسخه چاپی

گروه بهمن به مناسبت سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) خدمات ویژه ای را از تاریخ ۱۲ لغایت ۱۵ خرداد ماه به زائران حرم مطهر ارائه می نماید.

به گزارش ماشین نیوز ؛گروه بهمن نسبت به طرح ریزی و ارائه خدمات امدادی ویژه مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با استقرار خودروهای امدادی در مسیرهای منتهی به حرم امام خمینی(ره) و کشیک عاملیت های منتخب و تعمیرگاه مرکزی آماده خدمتگزاری به هموطنان است. این طرح جهت رفاه حال زائران و مسافران به مدت ۴ روز اجرا می شود و خودروهای امدادی از ساعت ۸ الی ۱۸ جهت امدادرسانی آماده باش کامل هستند. با تمرکز در مسیرهای ورودی و خروجی تهران و حومه، حرم مطهر امام (ره) و بهشت زهرا، عوارضی قم-تهران، اتوبان آزادگان، تهران-ساوه، ابتدای جاده اصفهان-تهران، فرودگاه امام خمینی، کرج-تقاطع وردآورد، ابتدای جاده امام رضا، اتوبان شهید رجایی، صالح آباد، مترو حرم محل استقرار خودروهای امدادی گروه بهمن خواهد بود.
در این طرح به دارندگان کلیه محصولات گروه بهمن خدماتی از جمله باتری به باتری، حمل به نزدیک‌ترین عاملیت، پنچرگیری و تعویض زاپاس، سوخت رسانی و… ارائه می شود.
لازم به ذکر است مشتریان جهت دریافت خدمات امدادی می‌توانند در تمام ساعات شبانه‌روز با شماره تلفن ۴۸۰۲۷ – ۰۲۱ داخلی ۱ تماس حاصل نمایند.

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=6468

دیدگاه شما

آخرین اخبار