بدترین خودروها از دید مصرف کنندگان
کد خبر: ۶۵۱ | تاریخ انتشار : ۲۶-۱۰-۱۴۰۰ - ۷:۴۵ | نسخه چاپی نسخه چاپی

در بازار آمریکا خوشنام‌ترین برندهای بازار مثل تویوتا، اینفینیتی، شورولت، جیپ و… در فهرست بدترین خودروها از لحاظ رضایت مشتری دیده می‌شوند.

به گزارش ماشین نیوز ؛در صدر جدول ۱۰تایی بدترین خودروها از لحاظ رضایت مشتری در گزارش کانزومر ریپورتس، تویوتا C-HR قرار گرفته است. خلاصه‌ای از نحوه رتبه‌بندی و دلایل این انتخاب‌ها در وب‌سایت کانزومر ریپورتس قید شده است.

در این گزارش آمده که فقط ۲۹‌درصد از صاحبان تویوتا C-HR دوباره حاضر به خرید این خودرو خواهند بود. کانزومر ریپورتس نوشته است: «همین که با استایل پیشروی آن کنار بیایید، رانندگی با آن قابل قبول است اما چند اشکال در آن وجود دارد که رای خریداران احتمالی را می‌زند.» کانزومر ریپورتس در این گزارش به این اشکالات اصلا اشاره نکرده است تا کسانی که کنجکاو هستند در وب‌سایت عضو شوند. در جایگاه دوم این فهرست ۱۰تایی، ‌‌‌فورد اکو اسپورت قرار گرفته که ۳۰‌درصد از پاسخ‌دهندگان گفته‌اند حاضرند دوباره همین خودرو را بخرند. درباره ایرادهای آن هم گفته‌اند ظاهر بیرونی آن مسخره است و چرخ‌های آن در مقایسه با بدنه خیلی کوچک هستند.

مقام سوم در اختیار شورولت ترکس است و ۳۷‌درصد از پاسخ‌دهندگان حاضر به خرید مجدد آن هستند. مقام چهارم در اختیار اینفینیتی کیو۵۰ با ۴۰‌درصد احتمال خرید دوباره قرار دارد و مشتریان آن گفته‌اند قدرت موتور ۶ سیلندر را با قیمتی می‌دهد که رقبا با موتورهای ۴ سیلندر می‌دهند. با این کار بهینه‌سازی مصرف سوخت کاهش پیدا می‌کند. مقام پنجم نیز به نیسان روگ اسپورت با ۴۲‌درصد احتمال خرید مجدد رسیده است. مشتریان به طعنه می‌گویند بهتر بود نام این شاسی‌بلند خیلی کوچک را روگ جونیور می‌گذاشتند. به نظر می‌رسد که روگ اسپورت فرم چروکیده شده روگ معمولی است اما اصلا حس اسپورت به راننده نمی‌دهد.  شماره ۶ هم اینفینیتی کیوایکس۵۰ است با ۴۶‌درصد احتمال خرید مجدد. مشتریان می‌گویند موتور این خودرو عملکرد (قدرت، ‌‌‌ سرعت و شتاب) وعده داده شده را ارائه نمی‌دهد و مصرف سوخت آن هم ایده‌آل نیست. شماره ۷ جیپ کامپس از زیربندهای استلانتیس است با ۴۶‌درصد تمایل به خرید مجدد. مشتریانش می‌گویند از بسیاری جهات، ‌‌‌ حساب و کتاب‌ها جور در نمی‌آید و امکانات آن با قیمت همخوانی ندارد و می‌توان محصولات بهتری را با قیمتی پایین‌تر خریداری کرد.

شماره ۸ در این جدول جیپ رنه گید با ۴۷‌درصد احتمال خرید مجدد است. کانزومر ریپورتس چیز بدی در مورد این خودرو نگفته و فقط نوشته که اگر با ظاهر آن قضاوت شود، دلایل زیادی برای دوست داشتنش وجود دارد.  رده نهم اما از آن کادیلاک ایکس تی۴ است که ۴۷‌درصد گفته‌اند حاضرند دوباره آن را بخرند. در گزارش کانزومر ریپورتس آمده که در تست تِرَک، امتیاز بالایی دارد اما به دلیل آنکه قابلیت اطمینان آن پایین‌تر از حد متوسط است، امتیاز کلی‌اش پایین آمده است.  …و سرانجام شماره ۱۰ در این فهرست کیا فورتی با ۴۷‌درصد احتمال خرید مجدد است. روزگاری خودروی مقرون به صرفه‌ای نسبت به امکاناتش بود اما مدل‌های جدید آن کمترین امکانات را دارند. رانندگی با آن کمی خشک است و صدای داخل کابینش هم خیلی زیاد است، حتی با استانداردهای غیرسخت‌گیرانه.
برچسب ها:, , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=651

دیدگاه شما

آخرین اخبار