خودروی پرنده جدید رونمایی شد/فیلم
کد خبر: ۶۶۴۹ | تاریخ انتشار : ۱۷-۰۳-۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱ | نسخه چاپی نسخه چاپی

یک استارت آپ چینی از نمونه اولیه یک خودروی پرنده برقی رونمایی کرده که در مقیاس یک دوم نمونه واقعی ساخته شده است.

به گزارش ماشین نیوز ؛ استارت آپ چینی «پانتو اویشن» سال گذشته از خودروی پرنده برقی « Plantuo Concept H» رونمایی کرد که بسیاری از کارشناسان آن را با خودروی پرنده لیلیوم مقایسه کردند.

در آن زمان مشخصات خودروی پرنده چینی و هیچ نمونه اولیه ای موجود نبود. در نتیجه برخی کارشناسان به این نتیجه رسیدند که شرکت مذکور فقط یک طرح اولیه را نمایش داده است.

اکنون پانتو پس از یک سال تلاش ویدئویی از خودروی پرنده برقی T۱ منتشر کرده است. این نمونه اولیه یک نسخه کوچکتر از Plantuo Concept Hاست که می تواند با حداکثر سرعت ۳۰۰ کیلومتر برساعت پرواز کند. یک بار شارژ این خودرو برای طی مسافت ۲۵۰ کیلومتر کافی است.

به گفته شرکت در خودروی پرنده با مقیاس اصلی از باتری های لیتیوم یونی استفاده می شود و ۲۲ فن برقی به جای پروانه های روباز نصب می شود.

هدف اصلی شرکت از نمای T۱ تایید قابلیت اجرایی وسیله نقلیه و بال های مجهز به فن با یک سیستم پیشرانش توزیع یافته است. پانتو اویشن در این باره می گوید: با توسعه T۱ می توانیم قابلیت های شبیه سازی پیشرفته ایجاد و طرح اولیه آئرودینامیکی، سیستم انرژی برقی و طراحی کنترل پرواز را تایید کردیم.

T۱ در حقیقت نصف مقیاس واقعی Plantuo Concept H ساخته شده است.

 

منبع:مهر

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=6649

دیدگاه شما

آخرین اخبار