امروز؛ عرضه خودرو در بورس برای دومین بار
کد خبر: ۶۶۹۳ | تاریخ انتشار : ۱۸-۰۳-۱۴۰۱ - ۷:۱۳ | نسخه چاپی نسخه چاپی

براساس اطلاعیه عرضه بازار فیزیکی بورس کالا، ۴۳۰ دستگاه فیدلیتی و دیگنیتی روز چهارشنبه ۱۸ خرداد در تالار حراج باز عرضه می‌شود.

به گزارش ماشین نیوز ؛قیمت پایه فیدلیتی ۷ نفره؛ ۸۰۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و فیدلیتی ۵ نفره؛ ۷۸۹ میلیون تومان در نظر گرفته شده است و بهمن موتور دیگنیتی را با قیمت ۸۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان روی تابلوی معاملاتی خواهد برد.
همچنین به قیمت‌های پایه ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش، هزینه‌های مالیات و عوارض شماره گذاری، هوشمندسازی کارت خودرو، خدمات پست، تولید پلاک و شماره گذاری و بیمه شخص ثالث اضافه می‌شود.
پیش دریافت برای خرید خودرو در بورس کالا فعلا ۳۰ درصد از طریق همان حساب وکالتی تعیین شده است. معاملات عرضه خودرو در بورس کالا در تالار حراج باز صورت می‌گیرد و هر کدملی تنها می‌تواند یک ثبت سفارش ایجاد کند.
ثبت سفارش عرضه جدید دو خودروی پُرطرفدار فیدلیتی و دیگنیتی از  ۱۱ خرداد آغاز و تا ساعت ساعت ۰۸:۳۰ صبح روز چهارشنبه ۱۸ خرداد (روز معامله) ادامه دارد.
همچنین شرایط خرید خودرو از بورس کالا مشخص شد که این شرایط به شرح زیر است:
بعد از فروش خودرو‌های کارا، این دومین عرضه خودرو در بورس کالا طی سال جدید خواهد بود و خریداران حقیقی می‌توانند با ثبت نام و دریافت کد بورس کالا این خودرو‌ها را بخرند. در مرحله قبل ۳۰۰ خودرو کارا تک کابین و ۷۰۰ خودروی کارا دو کابین عرضه شد که از این تعداد ۵۸ دستگاه کارا تک کابین و ۸۱ دستگاه کارا دوکابین به فروش رسید.

برچسب ها:, , , , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=6693

دیدگاه شما

آخرین اخبار