ثبت تصاویر نسل بعدی مرسدس GLC در دور آزمایشی
کد خبر: ۶۷۸ | تاریخ انتشار : ۲۶-۱۰-۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰ | نسخه چاپی نسخه چاپی

خودروی Mercedes-AMG GLC نسل بعد در حال آزمایش در خیابان های برفی دیده شد.

به گزارش ماشین نیوز ؛ دو سال از اولین باری که نسل بعدی مرسدس GLC مشاهده شد، می‌گذرد. در آن زمان گفته می‌شد که این مدل مرسدس بنز در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد، اما هنوز این اتفاق نیوفتاده و احتمالاً تا اواخر امسال نیز این خودرو عرضه نخواهد شد. البته مجموعه جدیدی از عکس‌های جاسوسی بار دیگر آزمایش این کراس اوور را در هوای سرد به تصویر کشید و در واقع این AMG ۶۳ است که تصاویر آن را می‌بینید.

به گزارش موتور وان، با اینکه جزئیات دقیق زیر پوشش پنهان شده، اما خودروی AMG GLC ۶۳ با حالت عریض‌تر، چرخ‌های بزرگ و ترمز‌های قوی از خودروی استاندارد GLC متمایز است. نکته اصلی خودروی مورد بحث در قسمت عقب آن است، جایی که یک اگزوز چهارگانه دیده می‌شود.

نسل بعدی GLC به جدیدترین فضای داخلی مرسدس مجهز می‌شود که شامل صفحه نمایش و امکانات فناوری است. GLC اشتراکات زیادی با کلاس C دارد، از جمله فضای داخلی با صفحه نمایش  اطلاعات سرگرمی که در پایین داشبورد قرار گرفته است.

مرسدس GLC

خودروی آینده GLC همچنین تغییر بزرگی در زیر کاپوت خواهد داشت و یک پیشرانه ۲.۰ لیتری پلاگین هیبریدی مدل AMG در آن جای گذاری خواهد شد.

خودروی GLC

گفته می‌شود این خودرو حدود ۶۳۴ اسب بخار (۴۸۰ کیلووات) قدرت خواهد داشت که این عدد افزایش قابل توجهی نسبت به GLC نسل فعلی که ۴۶۹ اسب بخار (۳۴۹ کیلووات) قدرت دارد، را نشان می‌دهد.

نسل بعدی مرسدس GLC

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب ها:, , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=678

دیدگاه شما

آخرین اخبار