- ماشین نیوز - https://www.mashinnews.com -

انسداد دوباره محور هراز از امروز

به گزارش ماشین نیوز [1] ؛مهدی مخبر اظهار کرد: محور هراز از از محدوده پارک جنگلی آمل تا ابتهاج به طول ۶۵ کیلومتر از امروز ۲۲ خرداد تا چهارشنبه ۲۵ خرداد ماه به صورت ساعتی مسدود خواهد شد.

وی افزود: این انسداد مقطعی در این ایام و از ساعت هشت صبح تا ۱۷ ادامه خواهد داشت و در خارج از این ساعات مردم می‌توانند از جاده هراز عبور کنند.

معاون مرکز مدیریت راه‌های کشور درباره دلیل این انسداد اعلام کرد: اجرای عملیات کارگاه جاده‌ای و در واقع عملیات راهداری سریع دلیل این انسداد است. احداث یک دستگاه آبرو و کانال هدایت آب، تیرگذاری پل استراباکو و قطع درختان خطر آفرین، اصلاح گالری‌های موجود و…  در این محدوده ۶۵ کیلومتری از جمله عملیات‌های راهداری سریع است که درصددیم در این مدت زمان کوتاه آن را  انجام دهیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در ماه گذشته نیز جاده هراز مسدود شده بود، آیا این انسداد نیز در ادامه عملیات کارگاه جاده‌ای قبلی است؟ ادامه داد: بله، از آنجا که شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور درصدد احداث پل در این محدوده از محور هراز بود و می‌خواست بستر جاده را بشکافد بنابراین مجبور شدیم جاده هراز را از ۲۵ اردیبهشت‌ماه تا امروز مسدود اعلام کنیم.

مخبر با بیان اینکه از همان زمان مسدودی امروز تا ۲۵ خرداد ماه را اعلام کرده بودیم، گفت: محور هراز در زمان اجرای عملیات مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین چالوس و فیروزکوه انجام می‌شود.

منبع: ایسنا