سفرهای خود را به تعویق بیندازید
کد خبر: ۷۰۲ | تاریخ انتشار : ۲۷-۱۰-۱۴۰۰ - ۸:۳۲ | نسخه چاپی نسخه چاپی
پلیس راه :

معاون عملیات ترافیک پلیس راه کشور به شهروندان توصیه کرد: این روزها شرایط مناسبی برای سفر نیست؛ پلیس راه : سفرهای خود را تا مساعد شدن شرایط آب و هوا به تعویق بیندازید.

به گزارش ماشین نیوز ؛سرهنگ محبی  درباره محورهای مسدود شده هم گفت: در استان کردستان محور دهگلان، حسین آباد، بانه، قوپان، سقز، بانه و در استان سیستان و بلوچستان محور ایرانشهر و در استان هرمزگان محور جاسک و همچنین در بیشتر محورهای روستایی و فرعی در استان های دیگر بسته شده است.
وی ادامه داد: همکاران سازمان راهداری در تلاش برای بازگشایی محورها هستند.
سرهنگ محبی درباره اجرای طرح زمستانی پلیس راه تا ظهر امروز در آذربایجان غربی هم گفت: امسال ۲۰ روز زودتر نسبت به سال های گذشته بدلیل بارش های زودرس طرح زمستانی اجرا شده است و این خبر به هیچ وجه صحت ندارد.
وی خاطرنشان کرد: در ۲۶ استانی که بارش برف و باران دارند تمام همکاران پلیس در محورها حضور دارند و امکان ندارد در این ساعت در محورهای ذکر شده که بارش برف و باران باشد و پلیس و به ویژه فرماندهان و روسای پلیس راه استانها در منزل باشند.
وی به رانندگانی که قصد مسافرت در این روزها را دارند توصیه کرد: در محورهای کوهستانی تردد بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست و پلیس در محل ها حضور دارند و اجازه تردد نخواهند داد.

برچسب ها:, , , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=702

دیدگاه شما

آخرین اخبار