- ماشین نیوز - https://www.mashinnews.com -

قیمت خودرو‌های شاسی بلند LX ۲۰۲۲ لکسوس

به گزارش ماشین نیوز [1] ؛همانطور که احتمالا تاکنون متوجه شده اید، تویوتا لندکروزر جدید در ایالات متحده آمریکا عرضه نخواهد شد، اما طرفداران خودرو‌های شاسی بلند تویوتا می‌توانند نسل چهارم لکسوس LX را بخرند. در ادامه به بررسی قیمت این خودرو خواهیم پرداخت.

به گزارش موتور وان، این خودروساز لوکس ژاپنی بالاخره قیمت مدل‌های LX ۲۰۲۲ را اعلام کرد. برای مدل سال ۲۰۲۲، پنج سطح تریم برای انتخاب وجود دارد که هزینه مقرون به صرفه‌ترین LX بدون هزینه مقصد ۸۶۹۰۰ دلار است. در همین حال، گران‌ترین نسخه با قیمت ۱۲۶۰۰۰ دلار به فروش می‌رسد.

مدل‌های خط تولید LX با نسخه LX ۶۰۰ شروع می‌شود و دارای سیستم چهار چرخ متحرک،هچنین سیستم ایمنی لکسوس پلاس است. نسخه LX ۶۰۰ Premium که یک درجه بالاتر بوده ، با قیمت ۹۵۰۰۰ دلار در دسترس است. نسخه Premium یک ردیف صندلی اضافی و سیستم تعلیق تطبیقی را به صورت اضافه دارد.

مدل میانی سری LX، نسخه F Sport Handling است. این مدل با قیمت ۱۰۱۰۰۰ دلار، دارای ویژگی‌های ظاهری منحصر به فرد، همراه با تغییراتی در زیر شاسی شامل تنظیمات تعلیق F Sport و دیفرانسیل لغزش محدود است.

شاسی بلند LX ۲۰۲۲ لکسوس

اما اگر نسخه بهتری می‌خواهید، می‌توانید نسخه LX Luxury لکسوس را انتخاب کنید. قیمت این مدل از ۱۰۳۰۰۰ دلار شروع می‌شود و بسته به آپشن‌های مختلف، قیمت آن نیز افزایش می‌یابد.

در صدر نسخه‌های جدید LX لکسوس، مدل LX ۶۰۰ Ultra Luxury است که قیمت پایه ۱۲۶۰۰۰ دلاری داشته و امکانات لاکچری تری نسبت به موارد قبل دارد. همچنین شایان ذکر است که هزینه ارسال به مقصد تمام مدل‌ها ۱۳۴۵ دلار است.

تمام مدل‌های LX ۲۰۲۲ از یک موتور ۳.۵ لیتری V۶ توئین توربو با ۴۰۹ اسب بخار قدرت و ۴۷۹ پوند فوت گشتاور استفاده می‌کنند. این موتور به یک گیربکس ده سرعته اتوماتیک و یک سیستم چهار چرخ متحرک متصل است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران