نسخه‌ پلاتینیوم پورشه کاین ۲۰۲۲ معرفی شد
کد خبر: ۷۳۱ | تاریخ انتشار : ۲۸-۱۰-۱۴۰۰ - ۸:۰۰ | نسخه چاپی نسخه چاپی

نسخه‌های پلاتینیوم پورشه کاین ۲۰۲۲ در چند مدل برای بازار آمریکا معرفی شد.

به گزارش ماشین نیوز ؛ پورشه کاین تازه‌سازی‌شده برای مدل سال ۲۰۲۳ در دست تولید است، اما قبل از این اتفاق، این شرکت آلمانی به تازگی نسخه پلاتینیوم کاین ۲۰۲۲ را برای بازار ایالات متحده آمریکا معرفی کرد.

 پورشه کاین نسخه پلاتینیوم دومین نمونه این مدل در سال ۲۰۲۲ بعد از نسخه پانامرا پلاتینیوم است. همانند سدان چهار در آن، شاسی‌بلند کاین با ویژگی‌های منحصر به فرد و ویژگی‌های اضافی عرضه خواهد شد. همچنین مجموعه چرخ‌های Cayenne Platinum Edition مدل RS Spyder Design و ۲۱ اینچی هستند.

تفاوت‌های نسخه پلاتینیوم و معمولی کاین در داخل بیشتر مشخص است. همچنین برای مدل‌های Platinum Edition، گزینه‌های سفارشی سازی هم برای داخل و هم برای بیرون، ارائه می‌شود.

نسخه‌ پلاتینیوم پورشه کاین ۲۰۲۲

سایر ویژگی‌های استاندارد این خودرو شامل چراغ‌های جلو LED با سیستم نور پویای پورشه، سقف پانوراما، سیستم صدای فراگیر Bose، نور محیط و صندلی‌های اسپرت قابل تنظیم در ۸ جهت است.

قیمت این خودرو‌ها از ۷۹۰۰۰ دلار برای نسخه استاندارد Cayenne Platinum Edition شروع می‌شود و قیمت کوپه آن نیز ۸۳۳۰۰ است. نسخه استاندارد S Platinum Edition کاین ۹۳۴۰۰ دلار و نسخه کوپه آن ۹۵۶۰۰ قیمت گذاری شده و نسخه E-Hybrid Platinum Edition این خودرو نیز ۹۲۷۰۰ دلار هزینه بردار است و برای نسخه کوپه آن باید ۹۳۸۰۰ دلار هزینه کرد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب ها:, , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=731

دیدگاه شما

آخرین اخبار