- ماشین نیوز - https://www.mashinnews.com -

تصادف خونین در محور نیکشهر به چابهاربا ۱۴ کشته

به گزارش ماشین نیوز [1] ؛مصطفی کول زاده در تشریح جزئیات این حادثه دلخراش اظهار داشت: شب گذشته حوالی ساعت ۲۳:۲۰ در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد شدید ۲ دستگاه خودرو سواری پژو در کیلومتر ۴۵ محور “نیکشهر به چابهار “بلافاصله گشت تصادفات پلیس راه جنوب به همراه نیروهای امدادی در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در صحنه مشخص شد، دو دستگاه سواری پژو ۴۰۵ به صورت رخ به رخ با یکدیگر برخورد کرده و یکی از دوخودرو براثر شدت تصادف دچار حریق شده است.

رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متاسفانه در این حادثه دلخراش ۱۱ نفر از سرنشینان دو خودرو در دم فوت و ۳ نفر دیگر از سرنشینان مصدوم که توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل و براثر شدت جراحات وارده در مرکز درمانی فوت می‌کنند.

کول زاده ضمن اظهار تاسف از این حادثه دلخراش خاطر نشان کرد: بنابر اعلام نظر کارشناسان تصادفات پلیس راه، علت تامه این حادثه دلخراش تجاوز به چپ یکی از دوخودروی ۴۰۵ اعلام شده است .

وی در پایان با اشاره به دو طرفه بودن اکثر محورهای مواصلاتی استان از شهروندان خواست: در هنگام تردد در این محورها ضمن احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی خصوصا شب ها با سرعت مطمئنه رانندگی کنند تا شاهد اینگونه حوادث تاسف بار و دلخراش نباشیم.

منبع: فارس