- ماشین نیوز - https://www.mashinnews.com -

رکورد زنی تسلا در بخش تحویل محصولات متوقف شد

به گزارش ماشین نیوز [1] ؛تسلا اعلام کرد که در سه ماهه دوم امسال ۲۵۴۶۹۵ دستگاه خودرو تحویل داده است که این رقم حدود ۱۸ درصد نسبت به سه ماهه قبل کاهش داشته است. به گزارش theverge، این آمار که در سایت تسلا منتشر شده نشان می‌دهند تعطیلی طولانی‌مدت کارخانه تسلا در شانگهای به دلیل کرونا علت اصلی کاهش تحویل خودرو است همچنین تسلا اعلام کرده است که در این بازه زمانی موفق به ساخت ۲۵۸۵۸۰ خودرو شده است.

تحویل تسلا به صورت سه ماهه

نقش چین برای ارتقای جایگاه تسلا به عنوان یکی از با ارزش‌ترین خودروسازان جهان بسیار با اهمیت است، اما کارخانه گیگافی شانگهای تسلا در ماه‌های اخیر گرفتار یک مشکل شد، زیرا سیاست‌های سختگیرانه قرنطینه کرونا کشور چین باعث مشکلاتی در بحش تولید کارخانه‌ها شد و این مشکل تاثیر خود را در بازارها گذاشته است. در ماه مارس، تسلا کارخانه خود در شانگهای را به مدت دو روز به دلیل افزایش موارد کووید-۱۹ تعطیل کرد همچنین این شرکت کارخانه را بار دیگر در آوریل تعطیل کرد، زیرا شانگهای همچنان با کرونا درگیر بود. کارخانه شانگهای بزرگترین کارخانه این شرکت است که هر دو مدل ۳ و مدل Ys شرکت تسلا را تولید می‌کند.

تولید تسلا به صورت سه ماهه

تسلا اخیراً اولین کارخانه اروپایی خود را در برلین آلمان افتتاح کرد و یک جشن افتتاحیه بزرگ را نیز برای کارخانه گیگافکتوری تگزاس خود برگزار کرد که هر دو کارخانه می‌توانند به جبران مشکلات تولید ناشی از قرنطینه‌های مرتبط با کووید در شانگهای کمک کنند.