حضور سایپا در نمایشگاه کردستان
کد خبر: ۸۱۸۵ | تاریخ انتشار : ۱۴-۰۴-۱۴۰۱ - ۷:۲۴ | نسخه چاپی نسخه چاپی

ششمین نمایشگاه تخصصی خودرو، قطعات و صنایع وابسته کردستان (سنندج) با حضور شرکت های گروه سایپا از ۱۴ تیرماه شروع خواهد شد.

به گزارش ماشین نیوز ؛گروه خودروسازی سایپا با هدف معرفی و ارائه دستاوردهای خود در حوزه محصول، قطعه سازی، ارائه خدمات، بازاریابی و توسعه بازارهای هدف در مساحتی بالغ بر ۱۳۵۰ متر مربع در ششمین نمایشگاه تخصصی خودرو، قطعات و صنایع وابسته کردستان حاضر و آخرین توانمندی های خود را در معرض نمایش خواهد گذاشت.
همچنین در این نمایشگاه ۱۶ محصول جدید و متنوع  از گروه خودروسازی سایپا  با نام شاهین CVT ، آریا CVT، آریا اسپرت، کوییک اسپرت، کوییک.آر اتوماتیک، سه دستگاه شاهین با رنگ های متنوع جدید، دو دستگاه ۱۵۱ کانوپی، وانت کارون، پادرا پلاس اسپرت، کارون آفرود، وانت نیسان NIB دوگانه سوز، پادرا پلاس آفرود، وانت نیسان یخچال دار در حضور علاقمندان صنعت خودرو به نمایش در خواهد آمد.
گفتنی است از گروه خودرو سازی سایپا، شرکت سایپا، زامیاد، سایپا یدک، سازه گستر، مرکز امور مشتریان، همراه خودرو و نمایندگی های سایپا در کردستان آخرین تکنولوژی و دستاوردها  تولیدی و خدماتی خود را در معرض دید علاقمندان صنعت خودرو قرار می دهند.
این نمایشگاه از تاریخ  ۱۴ تا ۱۷ تیرماه در محل نمایشگاه‌ بین المللی کردستان از ساعت ۱۷ تا ۲۳ برگزار می شود و گروه خودرو سازی سایپا پذیرای بازدیدکنندگان است.
شایان ذکر است در این نمایشگاه تعداد زیادی از شرکت های حوزه خودرو، قطعات و خدمات  از استان های سراسر کشور حضور دارند که به ارائه دستاوردها و توانمندی های فنی و خدماتی می پردازند.

برچسب ها:, , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=8185

دیدگاه شما

آخرین اخبار