رشد بخش خصوصی در دوران تحریم قابل تمجید است
کد خبر: ۸۲۲ | تاریخ انتشار : ۳۰-۱۰-۱۴۰۰ - ۷:۲۳ | نسخه چاپی نسخه چاپی
استاندار تهران در بازدید از بهمن موتور:

استاندار تهران در جریان بازدید از شرکت بهمن موتور گفت: به نمایندگی از دولت در چارچوب ظرفیت های قانونی در خدمت شرکت گروه بهمن خواهیم بود و بیش از گذشته به شکوفا شدن این بخش از صنعت خودروسازی کمک خواهیم کرد.

به گزارش ماشین نیوز ؛در بازدید چهارشنبه، محسن منصوری استاندار تهران را وحید گلی کانی سرپرست فرمانداری شهرستان قدس، حق وردی نماینده شهریار و جمعی از معاونین و مدیران و رؤسای سازمان های صنعت، معدن وتجارت استان همراهی می کردند.
محسن منصوری استاندار تهران با تاکید بر اینکه گروه بهمن از گروه های پیشتاز عرصه خودروسازی است، گفت: خودروسازی بهمن تولیدات فاخری دارد و مجموعه به لحاظ علمی و صنعتی و هم به لحاظ دانش فنی، تخصصی و نیروی انسانی سرمایه قابل توجهی دارد.
وی با تاکید بر اینکه اگر پشتیبانی و حمایت مسئولان به کمک این بخش تولیدی بیاید به نظر می رسد در کوتاه مدت یک جهش بسیار خوبی را در حوزه تولید خودرو خواهند داشت.
استاندار تهران با اشاره به اهمیت اشتغالزایی گروه بهمن و خصوصا شرکت بهمن موتور برای مردم شهر قدس گفت: اینکه در زمان تحریم اینگونه ایجاد ظرفیت های عظیم و فعالیت ها در یک شرکت خصوصی انجام شده نشان از توجه خاص و حضور موفق بخش خصوصی در صنعت خودرو دارد و حاصل آن تولید با کیفیت خواهد بود.
حسین حق وردی نماینده مردم شهر قدس و شهریار نیز در این بازدید با اشاره به نقش صنعت دراشتغال منطقه گفت: باید قوانین دست و پا گیر صنعت در جهت کمک به توسعه تصحیح شود و در این زمینه گرفتار سازمان های مختلفی هستیم که هر کدام از دیدگاه خود توسعه صنعت را دچار مشکل می کنند.
وی افزود: باید به صورتی حرکت کنیم که یاور و همراه در توسعه صنعتی باشیم نه اینکه تا ببینیم یک واحدی در حال توسعه است انواع الزامات و محدودیت ها را برای آنان ایجاد کنیم.
شرکت بهمن موتور امسال تنها خط suv کشور را با سرمایه گذاری ۱۰۰میلیون دلار ایجاد کرده که شامل پرس های بدنه و خطوط رنگ با پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا بوده است.
گروه بهمن با حمایت قطعه سازان متخصص داخلی توانسته سهم مناسبی از داخلی سازی قطعات خودروهای خود را انجام دهد و اشتغال غیر مستقیم نیز در این زمینه ایجاد کند.
همچنین این شرکت تولید فیدلیتی و دیگنیتی پرستیژ، سدان رسپکت، خودروی کار اینرودز و یک خودروی برقی را در برنامه تولید دارد.

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=822

دیدگاه شما

آخرین اخبار