اختصاص خط معاینه فنی خودروها، ویژه بانوان
کد خبر: ۸۲۴ | تاریخ انتشار : ۳۰-۱۰-۱۴۰۰ - ۷:۴۱ | نسخه چاپی نسخه چاپی

مدیرروابط عمومی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از اختصاص خط معاینه فنی خودرو ویژه بانوان در روز میلاد حضرت فاطمه (س) خبر داد.

به گزارش ماشین نیوز ؛محمدرضا گویا، مدیر روابط عمومی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران  اعلام کرد: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و بزرگداشت مقام زن از روز یکشنبه ۳ بهمن به مدت یک هفته خط ویژه ارائه خدمات معاینه فنی به خودروهای بانوان در مراکز چمران و شقایق اختصاص خواهد یافت.

وی گفت: ایستگاه  «از من بپرسید» در سالن های معاینه فنی این دو مرکز تعبیه و بانوان می توانند در صورت نیاز جهت اطلاع از مسائل فنی خودرو از مشاوره و توضیحات کارشناسان مربوطه استفاده کنند.

گویا در خصوص وضعیت مراجعات در مراکز گفت: در حال حاضر روزانه در حدود ۶ هزار دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی شهر تهران مراجعه می نماید که با توجه به تعداد مراکز معاینه فنی در شهر تهران و پراکندگی آن ها و به ویژه استفاده مراجعین از نوبت دهی اینترنتی خوشبختانه شرایط مراکز عادی و تقریبا اکثر مراکز فاقد صف است.

مدیر روابط عمومی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران خاطرنشان کرد: همچنین جهت تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان تعدادی از مراکز در روزهای جمعه فعال بوده که از هفته گذشته مرکز نیایش در شمال غرب تهران به آن اضافه شده است. شهروندان می توانند جهت اطلاع از آخرین وضعیت کاری مراکز به سایت ستاد معاینه فنی به آدرس inspection.tehran.ir مراجعه کنند.

 

منبع: فارس

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=824

دیدگاه شما

آخرین اخبار