- ماشین نیوز - https://www.mashinnews.com -

انتشار تصاویر جدید از مرسدس ۲۰۲۳

به گزارش ماشین نیوز [1] ؛کارخانه خودروسازی مرسدس بنز، سدان AMG C۴۳ را در پایان ماه آوریل معرفی کرد و اکنون جدیدترین خودرو خود به نام C۶۳ که پرچمدار کلاس C از نسل W۲۰۶ است را در جشنواره سرعت گودوود ۲۰۲۲ در معرض دید عموم قرار داد. این خودرو کاملاً استتار شده است و نمی‌توان رنگ آن را تشخیص داد.

آنطور که تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد، درپوش سوخت روی گلگیر عقب در سمت راننده قرار دارد که دیگر به مخزن بنزین منتهی نمی‌شود؛بلکه به درگاه شارژ برای شارژ باتری ۶.۱ کیلووات ساعتی می‌رسد و همانطور که مرسدس بنز اعلام کرده، این خودرو جدید یک نسخه پلاگین هیبریدی خواهد بود؛ همچنین موتور V۸ و سیستم دیفرانسیل عقب را از دست خواهد داد.

در نمایشگاه سرعت گودوود‌‏, مرسدس AMG C۶۳، ۲۰۲۳ ظاهر شد

اکنون در کناره‌های خودرو، گلگیر‌های جلو دارای دریچه‌های مصنوعی هستند و در نمونه اولیه، چند ترمز با کالیپر‌های قرمز در پشت چرخ‌های ۲۰ اینچی که در لاستیک‌های میشلین پیچیده شده، دیده می‌شود.

در نمایشگاه سرعت گودوود‌‏, مرسدس AMG C۶۳، ۲۰۲۳ ظاهر شد

AMG C۶۳ در واقع ۶۷۰ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور خواهد داشت که این میزان قدرت از یک موتور چهار سیلندر ۲.۰ لیتری حاصل می‌شود.

احتمالا اولین نمایش رسمی مرسدس AMG C۶۳ جدید در ماه‌های آینده برگزار شود. طبق آخرین گزارش‌های رسمی از مرسدس، دیگر مدل‌های C۶۳ کوپه و C۶۳ کانورتیبل تولید نمی‌شود؛ زیرا مدل‌های دو در کلاس C و E کلاس به یک سری CLE تبدیل خواهند شد که با قدرت AMG کامل می‌شود.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران