افزایش تورم مانع فروش ولوو نشد
کد خبر: ۸۹۸۴ | تاریخ انتشار : ۲۹-۰۴-۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴ | نسخه چاپی نسخه چاپی

شرکت خودروسازی ولوو گفت که کند شدن اقتصاد جهانی هنوز بر تقاضای این شرکت تاثیر نمی‌گذارد، زیرا این کامیون ساز سود بهتر از انتظار را برای سه ماهه دوم گزارش کرده است.

به گزارش ماشین نیوز ؛ مارتین لوندستت، مدیر اجرایی ولوو گفت: ما هم متوجه هستیم که اقدامات کلان اقتصادی که اکنون توسط بانک‌های مرکزی برای کاهش فشارهای تورمی انجام می‌شود باید تاثیرگذار باشد و این مورد بر مصرف، اقتصاد کلی و تقاضا برای حمل و نقل تاثیر خواهد گذاشت اما ما هنوز هیچ کدام از آن‌ها را در ارقام نمی‌بینیم.

دومین خودروساز بزرگ جهان همچنان در تلاش است تا تعلیق تقاضا را جبران کند و سفارشات جدید را برای کاهش زمان انتظار و مقابله با تورم کاهش داده است. در حالی که ولوو با هزینه‌های اضافی مربوط به اختلالات زنجیره تامین و مواد خام مواجه شده است، سازنده قیمت‌ها را برای کاهش این اثرات افزایش داد.

این سازنده سوئدی در بیانیه‌ای اعلام کرد که سود عملیاتی تعدیل شده برای ۳ ماه منتهی به ژوئن به ۱۳.۷۵ میلیارد کرون (۱.۹ میلیارد دلار سنگاپور) رسیده است که بالاتر از میانگین تخمین تحلیلگران ۱۲.۵ میلیارد کرون است.

به نقل از بلومبرگ، این شرکت گفت که فروش خالص با ۳۱ درصد افزایش به ۱۱۸.۹ میلیارد کرون در بحبوحه شتاب خوب در فروش خودرو و تجارت خدمات رسیده است و افزود که همچنان انتظار دارد مشکلات تولید به دلیل مشکلات زنجیره تامین وجود داشته باشد.

شرکت تولیدکننده همچنان بازارهای کامیون های سنگین اروپا و آمریکای شمالی را با ۳۰۰ هزار دستگاه و بازار برزیل را با ۱۰۰ هزار خودرو می‌بیند. این شرکت انتظار خود را برای بازار کامیون‌های سنگین چین از ۸۸۰ هزار دستگاه به ۷۰۰ هزار دستگاه کاهش داد.

برچسب ها:, , , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=8984

دیدگاه شما

آخرین اخبار