مشخصات کوروت Z۰۶ سال ۲۰۲۳ فاش شد
کد خبر: ۹۰۱ | تاریخ انتشار : ۰۲-۱۱-۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲ | نسخه چاپی نسخه چاپی

کارخانه خودروسازی شورولت اعلام کرده بود که کوروت Z ۰۶، ۲۰۲۳ را برای رونمایی کامل در ۲۶ اکتبر به نمایش می‌گذارد.

به گزارش ماشین نیوز ؛تصاویر لو رفته از کوروت Z۰۶ سال  ۲۰۲۳ نشان می‌دهد این خودرو به مناسبت هفتادمین سالگرد این کارخانه خودروسازی رونمایی خواهد شد. در ۲۱ ژانویه، یکی از اعضای MidEngineCorvetteForum با نام کاربری jagamajajaran تصاویر زیادی از این خودرو را به اشتراک گذاشت که یک C۸ با نشان‌های ۷۰ سالگی را نشان می‌دهد.

اکنون نه تنها تصاویر از شورولت Z۰۶ منتشر شده بلکه برخی از اطلاعات در مورد این مدل نیز ذکر شده است.  این خودرو اکنون برای سال ۲۰۲۳ با ظاهری جدید نشان داده شده است.

آن طور که در تصاویر مشخص است این خودرو اکنون با تریم قرمز برای کالیپر‌های ترمز و چرخ‌های Carbon Flash ارائه می شود. آینه‌ها و اسپویلر مجهز به کربن فلاش هستند و نشان هفتادمین سالگرد در بیرون و داخل دیده می‌شود.

مشخصات کوروت Z۰۶ سال ۲۰۲۳ توسط شورلت فاش شد

 

از دیگر ویژگی‌های داخلی می‌توان به صندلی‌های سفید GT۲ با کمربند ایمنی قرمز و فرمان جیر اشاره کرد. با وجود تأخیر رونمایی که ناشی از کمبود عرضه یا اعتصاب احتمالی در کارخانه مونتاژ کوروت است، تولید این خودرو برای سال ۲۰۲۳ باید از اوایل ماه مه آغاز شود.

مشخصات کوروت Z۰۶ سال ۲۰۲۳ توسط شورلت فاش شد

 

ناگفته نماند همچنان مشخص نیست که تولید Z۰۶ در همان زمان آغاز شود یا خیر، و همچنین چیزی در مورد تعداد احتمالی تولید مدل سالگرد نمی‌دانیم. در مورد هزینه، در حال حاضر قیمتی برای Z۰۶ گفته نشده است، اگرچه مقامات شورولت اشاره کرده‌اند که قیمت آن حدود ۹۰۰۰۰ دلار است.

مشخصات کوروت Z۰۶ سال ۲۰۲۳ توسط شورلت فاش شد

 

کارخانه خودروسازی شورولت اعلام کرده بود که کوروت Z ۰۶، ۲۰۲۳ را برای رونمایی کامل در ۲۶ اکتبر به نمایش می‌گذارد، اما اکنون شورولت با نشان دادن طراحی بیرونی خودروی پرفورمنس، نمای کوروت موتور میانی را با طراحی ظاهری متفاوت نشان داد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب ها:, , , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=901

دیدگاه شما

آخرین اخبار