- ماشین نیوز - https://www.mashinnews.com -

فوت راکب موتورسیکلت بر اثر واژگونی

به گزارش ماشین نیوز [1] ؛سرهنگ علی اصغر شریفی، به نقل از رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران   در خصوص این خبر  بیان داشت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۰۶:۴۲ صبح دیروز یک فقره واژگونی موتورسیکلت سنگین در محدوده بزرگراه شهید بابایی به شرق مقابل دانشگاه امام حسین (ع) به اپراتور پلیس راهور تهران بزرگ اعلام شد.
وی گفت: تیم کارشناسی منطقه ۲۵ پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و  ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.
رئیس اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بیان داشت: پس از بررسی‌های به عمل آمده توسط تیم کارشناسی پلیس راهور مشخص شد  که متاسفانه راکب این  موتورسیکلت به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه واژگون و درصحنه تصادف جان خود را از دست می‌دهد.
وی به طور ویژه به راکبین موتورسیکلت سنگین توصیه اکید داشت: این عزیزان به این نکته توجه داشته باشند که جای این موتورسیکلت‌ها در معابر شهری  و بزرگراه‌ها نیست و پلیس راهور تهران بزرگ به همین دلیل و خطراتی  که برای راکبین آن‌ها و دیگر شهروندان روی می‌دهد با طرح‌های مختلف نسبت به توقیف  این موتور‌ها در سطح معابر اقدام می‌کند.