رونمایی رسمی از خودروی جدید فورد در ۲۴ ژانویه
کد خبر: ۹۱۷ | تاریخ انتشار : ۰۲-۱۱-۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰ | نسخه چاپی نسخه چاپی

خودروی Ford Bronco Raptor دوشنبه ۲۴ ژانویه، ساعت ۶ صبح به وقت شرقی معرفی خواهد شد.

به گزارش ماشین نیوز ؛ پس از مدت‌ها انتظار، شرکت فورد رسما تایید کرد که خودروی Bronco Raptor در روز دوشنبه ۲۴ ژانویه، ساعت ۶ صبح به وقت منطقه زمانی شرقی معرفی می‌شود.

در حالی که هنوز در مورد قطعات مکانیکی Bronco Raptor همه چیز مشخص نیست، اما عکس‌های جاسوسی به ما دید خوبی از این شاسی بلند می‌دهند. این خودرو دارای ارتفاع سواری زیاد و گلگیر‌های عظیم است. در داخل نیز، به نظر می‌رسد برانکو رپتور فورد از بخش دیجیتالی بزرگ تری برای نمایش ابزار خود استفاده می‌کند.

داخل خودروی Bronco Raptor

گزارش‌ها حاکی از این است که این خودرو دارای یک موتور V۶ توئین توربو باشد. البته شایعات زیادی در مورد ۳.۰ یا ۳.۵ لیتری بودن حجم آن منتشر شده و خروجی آن بین ۴۰۰ تا ۴۵۰ اسب بخار (۲۹۸ و ۳۳۶ کیلووات) تخمین زده شده است. یک شایعه دیگر نیز به یک بسته اختیاری Warthog اشاره می‌کند که برخی تجهیزات اضافی را به این خودرو اضافه می‌کند.

پس از معرفی رپتور در ۲۴ ژانویه، به احتمال زیاد این مدل تا قبل از پایان سال میلادی در نمایشگاه‌ها به عنوان محصول سال ۲۰۲۳ به فروش برسد. قیمت برانکو رپتور هنوز مشخص نیست، اما مطمئناً به هزینه بیشتری نسبت به خودروی برانکو نیاز خواهد داشت.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=917

دیدگاه شما

آخرین اخبار