تعداد فروش خودرو‌های تسلا در سال ۲۰۲۱ فاش شد
کد خبر: ۹۳ | تاریخ انتشار : ۱۴-۱۰-۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴ | نسخه چاپی نسخه چاپی

شرکت خودروسازی تسلا با وجود مشکلاتی چون کمبود تراشه، در سال ۲۰۲۱ دو برابر سال ۲۰۲۰ فروش داشت.

به گزارش ماشین نیوز ؛ موفقیت تسلا در فروش خودروهایش در سال ۲۰۲۱ تا روز‌های آخر ادامه داشت. این شرکت فاش کرده که تعداد ۹۳۶ هزار و ۱۷۲ خودروی الکتریکی در سال ۲۰۲۱ به مشتریان تحویل داده که حدود ۳۰۸ هزار و ۶۰۰ مورد از آن‌ها در سه ماهه چهارم سال بوده است. اگرچه این رقم جادویی یک میلیونی نیست، اما تقریباً دو برابر تعداد خودروهایی است که تسلا در سال ۲۰۲۰ به مشتریان تحویل داد.

همچنین فروش مدل‌های S و مدل X در سال ۲۰۲۱ خیره کننده نبود و فروش آن‌ها در سال ۲۰۲۱ بسیار کاهش یافت و از ۵۷۰ هزار و ۳۹ خودرو به ۲۴۹ هزار و ۶۴ رسید، زیرا بسیاری از مشتریان منتظر تغییرات S و X از جمله انواع Plaid با کارایی بالا بودند. تعداد فروش این شرکت با توجه به کمبود تراشه که صنعت خودرو را با مشکل مواجه کرد، قابل توجه است.

خودروی مدل s و X تسلا

تسلا در سال ۲۰۲۱ روند متفاوتی داشت که شامل تاخیر در تولید خودروهایی از جمله سایبرتراک و Semi، افزایش تدریجی قیمت و مجموعه‌ای از فراخوان‌ها بود. یکی از این فراخوان ها در دسامبر منتشر شد و نیم میلیون خودروی دارای نقص دوربین و صندوق عقب را هدف قرار داد. این نگرانی وجود دارد که مشکلات کیفیت ساخت خودروهای تسلا می‌تواند این شرکت را تحت فشار قرار دهد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب ها:, , , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=93

دیدگاه شما

آخرین اخبار