- ماشین نیوز - https://www.mashinnews.com -

توقیف موتورسیکلت ۱۳۰۰ سی سی در غرب تهران

به گزارش ماشین نیوز [1] ؛سرهنگ عبدالرضا محمدی، در این باره اظهار کرد: تیم عملیات کلانتری “کن” حین گشت زنی درمحدوده کلانتری به یک دستگاه موتورسیکلت که با تردد بدون مجوز و ایجاد صداهای ناهنجار موجب سلب آسایش شهروندان شده بود برخورد کردند.

وی  با بیان اینکه ماموران جهت بررسی و برخورد با این عامل سلب آسایش شهروندان وارد عمل شدند عنوان کرد: راکب موتورسیکلت با مشاهده  ماموران با سرعت خیلی بالایی با حرکات نمایشی و سر و صدا نظم عمومی محورها را برهم زده و سعی در  متواری شدن را داشت که با اقتدار و عملیات هوشمندانه پلیس موتورسیکلت متواری، در یکی از خیابان ها متوقف و راکب آن دستگیر شد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، سرپرست سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: در بررسی اولیه مشخص شد موتورسیکلت ۱۳۰۰ سی سی قاچاق بوده و راکب از ارائه هرگونه مجوز قانونی عاجز ماند که موتورسیکلت به پارکینگ منتقل شد و کارشناسان ارزش کالای کشف شده را ۷ میلیارد ریال اعلام کردند.

سرهنگ محمدی با اشاره به اینکه با توقیف موتورسیکلت مذکور تعدادی از کسبه و شهروندان از حضور و برخورد پلیس با  مخل نظم و آسایش محله تشکر و قدردانی کردند، خاطر نشان کرد: متهم به مرجع قضائی معرفی شد.