رونق تولید داخلی یکی از مزایای فروشگاه های زنجیره‌ای است
کد خبر: ۹۳۸ | تاریخ انتشار : ۰۳-۱۱-۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱ | نسخه چاپی نسخه چاپی

نماینده ماهنشان و ایجرود در مجلس رونق تولید داخلی را یکی از مزایای فروشگاههای زنجیره‌ای دانست و گفت فروشگاههای زنجیره‌ای با فروش بیشتر و سود کمتر توانستند به فکر اقتصاد خانوارها در کشور باشند تا فشار کمتری به خانوارها وارد نشود.

به گزارش ماشین نیوز ؛دکتر سیدمرتضی خاتمی ، نماینده ماهنشان و ایجرود با اشاره به مهمترین مزیت‌های فروشگاههای زنجیرهای گفت: مهمترین مزیت فروشگاههای زنجیره‌ای استفاده بهینه از وقت و زمان است. مشتریان همه ملزومات مورد نیاز خود را در یک مکان مشاهده می‌کنند. فروشگاههای زنجیره‌ای با فروش بیشتر و سود کمتر توانستند به فکر اقتصاد خانوارها در کشور باشند تا فشار کمتری به خانوارها وارد نشود.
خاتمی رونق تولید در کشور را یکی دیگر از مزایای فروشگاههای زنجیره‌ای ذکر کرد و گفت: این موضوع که در بسیاری از فروشگاههای زنجیره‌ای اولویت فروش با اجناس ساخت داخل کشور است یک کار درستی است. با این رویکرد که در فروشگاههای زنجیره‌ای حاکم است می‌توانیم به تولیدات داخلی بیشتر اهمیت دهیم و اجناس داخلی را در معرض دید مشتریان قرار دهیم و به نوعی تبلیغ تولید داخلی را هم داشته باشیم.
خاتمی نظارت بر تولیدات داخل را ضروری دانست و گفت: البته لازم است بر نحوه تولید داخلی هم نظارت‌های بیشتری صورت گیرد تا این تولیدات کیفیت مطلوبی داشته باشند و در شان ملت ایران باشند. همچنین محصولات تولیدی داخلی باید با محصولات خارجی قابلیت رقابت داشته باشند. باید به سمت شکوفایی تولید در کشور حرکت کنیم به ویژه تولیدات ما باید قابلیت صادرات داشته باشند و اگر این امر در بسیاری از صنایع اجرایی شود بالندگی اقتصاد کشور را به دنبال خواهد داشت.

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=938

دیدگاه شما

آخرین اخبار