آزمایش زمستانی خودروی اوروس لامبورگینی
کد خبر: ۹۴۵ | تاریخ انتشار : ۰۳-۱۱-۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴ | نسخه چاپی نسخه چاپی

عکس‌ های جاسوسی جدید از لامبورگینی به روز شده اوروس چند تغییر را در این خودرو نشان می‌ دهند.

به گزارش ماشین نیوز ؛مجموعه جدیدی از تصاویر جاسوسی خودروی به روز شده لامبورگینی اوروس (Urus) را نشان می‌دهند.

  عکاسان خبری آزمایش خودروی Urus را در هوای سرد و بدون استتار ثبت کرده اند. این نسخه به روز رسانی میان چرخه این کراس اوور است، اما نمای جلو و عقب بازبینی شده و ممکن است تغییرات دیگری نیز در آن وجود داشته باشد. البته در واقع بخش عمده‌ای از اصلاحات ظاهری در جلو است.

لامبورگینی طراحی سپر جدیدی به اوروس داده که دارای جلوپنجره بزرگتر و ورودی‌های هوای جانبی متنوع است. در عقب، گلگیر‌ها کمی عریض‌تر از گلگیر‌های نسخه قبل به نظر می‌رسند و خروجی‌های هوا نیز متفاوت است. به نظر می‌رسد لامبورگینی دیفیوزر عقب را نیز ارتقا داده است.

آزمایش زمستانی خودروی بروز شده اوروس لامبورگینی

موتور اوروس به روز شده احتمالا از پیشرانه ۴.۰ لیتری V۸ با توربوشارژ دوقلو استفاده خواهد کرد. این موتور ۶۴۱ اسب بخار (۴۷۹ کیلووات) نیرو و ۶۲۸ پوند فوت (۸۴۸ نیوتن متر) گشتاور ارائه می‌کند، اگرچه شایعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد نسخه قدرتمندتر آن نیز در حال توسعه است.

خودروی بروز شده اوروس لامبورگینی +تصاویر

لامبورگینی تاریخ عرضه‌ای را برای کراس اوور به روز شده خود تعیین نکرده، اما انتظار می‌رود این مدل تا قبل از پایان سال در اروپا به فروش برسد. لامبورگینی زمان زیادی برای تحقق این امر دارد، اگرچه عرضه جهانی (خارج از اروپا) احتمالا تا اوایل سال ۲۰۲۳ انجام نخواهد شد.

خودروی اوروس لامبورگینی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب ها:, , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=945

دیدگاه شما

آخرین اخبار