ضرورت توسعه‌ی فروشگاه های زنجیره ای
کد خبر: ۱۳۱۲ | تاریخ انتشار : ۱۲-۱۱-۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷ | نسخه چاپی نسخه چاپی

سعید ممبینی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر بر ضرورت توسعه فروشگاه های زنجیره ای در سراسر کشور در جهت سهولت در دسترسی آحاد جامعه به انواع کالا و خدمات تاکید کرد.

به گزارش ماشین نیوز ؛سعید ممبینی رئیس اتاق اصناف ایران در جلسه با اعضای هیات مدیره اتحادیه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر از نقش آفرینی این اتحادیه و اعضای آن در برهه های مختلف به ویژه همه گیری کرونا در آرام بخشی به بازار از حیث وفور کالا در فروشگاه های زنجیره ای قدردانی کرد و گفت: این موفقیت که البته با همراهی کلیه صنوف خرده فروشی حاصل شده است نشان از ظرفیت فعالین این صنف برای اجرای هرچه مناسبتر سیاست های دولت در تنظیم بازار و مدیریت بازار در برهه های مختلف دارد.

رئیس اتاق اصناف ایران با تاکید بر اینکه امروزه فروشگاه های زنجیره ای یک نیاز غیرقابل انکار است، افزود: از فعالین این صنف می خواهیم با ارائه تجربیات و ظرفیت های خود به صنوف ضمن نوین سازی، به ایجاد اشتغال بیشتر در کشور کمک کنند.
ممبینی با اشاره به نقش آفرینی های این اتحادیه و اعضای آن در خدمت رسانی به آحاد جامعه در اقصی نقاط کشور گفت: با توسعه‌ی  فروشگاه های زنجیره‌ای در نقاط محروم و مرزی دولت توانسته نسبت به محرومیت زدایی و رساندن کالا به گروه هدف  گام های ارزنده ای بردارد.
رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه حمایت از توسعه فروشگاه های زنجیره ای وظیفه ذاتی این اتاق بعنوان مرجع بالادستی  است، اظهار داشت: در همین رابطه آماده دریافت طرح ها و پیشنهادات  فعالین این صنف و تلاش برای رفع مشکلات هستیم.
شایان ذکر است ممبینی در انتها از اهتمام فروشگاه های زنجیره ای در همراهی با سیاست های دولت در تنظیم بازار به ویژه طرح خرید شفاف و نمایشگاهی به وسعت ایران و اقدامات شایسته در این خصوص تقدیر بعمل آورد.
برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=1312

دیدگاه شما

آخرین اخبار