افزایش قیمت خودرو‌های فورد ماوریک ۲۰۲۲
کد خبر: ۱۳۵ | تاریخ انتشار : ۱۵-۱۰-۱۴۰۰ - ۷:۵۶ | نسخه چاپی نسخه چاپی

خریداران فورد ماوریک ۲۰۲۲ شاهد افزایش قیمت در تریم‌های XLT و Lariat خواهند بود.

به گزارش ماشین نیوز ؛گزارش‌های جدیدی حاکی از آن است که فورد ماوریک، یک خودروی پرطرفدار و مورد تقاضا است. به همین دلیل قیمت برخی از آپشن‌ها و سطوح تریم این خودرو بالا رفته است. البته افزایش قیمت‌ها چندان قابل توجه نیستند، اما اکنون اگر خودروی Maverick را با ویژگی‌های بیشتری می‌خواهید، باید مبلغ بیشتری بپردازید.

کمی قبل از کریسمس، اخباری از سوی یک دلال ارتباطات در این حوزه منتشر شد که در آن از افزایش ۸۰ دلاری برای نسخه Maverick XLT و افزایش ۳۷۰ دلاری برای مدل Lariat خبر داده شده بود. علاوه بر این، گزینه‌ها و بسته‌های خاصی برای افزایش امکانات در نظر گرفته شده که بزرگ‌ترین آن‌ها افزایش ۴۵۵ دلاری بسته لوکس ۵۴P Lariat است. سایر افزایش قیمت‌های قابل توجه شامل ۲۰۰ دلار برای مونروف برقی و ۱۱۰ دلار برای CoPilot ۳۶۰TM فورد است. با این حال، خودروی Maverick سطح مبتدی همچنان در قیمت ۱۹۹۵۵ دلار برای XL هیبریدی باقی می‌ماند، البته بدون هزینه ۱۴۹۵ دلاری ارسال.

فورد ماوریک ۲۰۲۲

یکی از سخنگویان فورد این افزایش قیمت‌ها را تأیید کرد و اظهار داشت این افزایش‌ها در ۲۷ دسامبر اعمال شد، اما هر کسی که قبلاً برای خرید خودرو‌ها سفارش ثبت کرده باشد همان قیمت قبل را پرداخت خواهد کرد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب ها:, , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=135

دیدگاه شما

آخرین اخبار