اعلام وضعیت جوی محور‌های شمالی کشور
کد خبر: ۱۴۳۵ | تاریخ انتشار : ۱۶-۱۱-۱۴۰۰ - ۹:۲۰ | نسخه چاپی نسخه چاپی

رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: محور چالوس و آزادراه تهران – شمال دارای بارش برف و باران هستند.

به گزارش ماشین نیوز ؛سرهنگ شیرانی گفت: تردد روان در محور‌های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) برقرار است.

به گفته رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا، محور چالوس و آزادراه تهران – شمال دارای بارش برف و باران، آزادراه قزوین – رشت دارای بارش باران و محور‌های هراز و فیروزکوه فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

سرهنگ شیرانی گفت: شاهد بارش برف و باران در برخی از محور‌های استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، مرکزی، همدان، زنجان، قزوین، البرز، مازندران، تهران، اصفهان، لرستان، ایلام، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد – بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های گیلان، فارس و بوشهر هستیم.

به گفته رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: محور بندرخمیر – بندرلنگه تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین بندرخمیر – دژگان – بندرلنگه انجام می‌شود.

در ادامه، رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از بوستان جوانمردان، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از باکری، بزرگراه هاشمی رفسنجانی درمسیر غرب به شرق از شهید ستاری، دارای حجم ترافیک هستند.

به گفته سرهنگ رنجبر، بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب شمیران نو، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از هنگام، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست، دارای ترافیک هستند.

سرهنگ رنجبر گفت: بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از کامرانیه، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از شیشه مینا و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

به گفته سرهنگ رنجبر شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح، آزادی در مسیرغرب به شرق از میدان آزادی و مسیر جنوب به شمال نواب از شهید چراغی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=1435

دیدگاه شما

آخرین اخبار