آغاز عرضه خودروی BMW M ۴ CSL
کد خبر: ۱۵۵۵ | تاریخ انتشار : ۱۸-۱۱-۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲ | نسخه چاپی نسخه چاپی

با نزدیک شدن به زمان عرضه، شایعاتی درباره خودروی M ۴ CSL شرکت بی ام و ایجاد شده است.

به گزارش ماشین نیوز ؛سال ۲۰۲۲ پنجاهمین سالگرد بخش M بی ام و است، بنابراین امسال زمان خوبی که این شرکت تغییراتی را در خودرو‌های خود به وجود آورد.

 گفته می‌شود خودروی M۴ بی ام و در ماه‌های آینده وارد بازار خواهد شد و گمان می‌رود مدل M۴ CSL فقط با دیفرانسیل عقب عرضه شود. قبلا هم برخی شایعات در مورد ارائه xDrive بی ام و به عنوان یک آپشن برای این خودرو وجود داشت، اما اکنون به نظر می‌رسد که این اتفاق نخواهد افتاد.

البته در مقابل سایت BMWBLOG ادعا می‌کند که خودروی M۴ CSL فقط با گیربکس خودکار تولید خواهد شد. این موضوع شاید به این دلیل باشد که گیربکس دستی نمی‌تواند قدرت تولید شده توسط موتور شش خطی ارتقا یافته این خودرو را تحمل کند.

همچنین گزارش‌ها حاکی از این هستند که موتور این خودرو می‌تواند چیزی در حدود ۵۵۰ اسب بخار قدرت تولید کند، که با کاهش وزن می‌تواند CSL آینده را به یک موشک تبدیل کند.

خودروی BMW M۴ CSL

کاهش وزن به این دلیل است که تصاویر جاسوسی از نمونه‌های اولیه نشان داده که BMW صندلی‌های عقب را برداشته است که این کار باعث کاهش وزن بیش از ۱۰۰ کیلوگرمی می‌شود. احتمالا خودروی M۴ CSL در بهار امسال عرضه می‌شود و تنها ۱۰۰۰ نمونه از آن تولید خواهد شد که ظاهراً اکثر آن‌ها برای آمریکا در نظر گرفته شده است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب ها:, , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=1555

دیدگاه شما

آخرین اخبار