توافق برای صادرات ۱۰۰ هزار خودروی ایرانی به ونزوئلا
کد خبر: ۱۶۴۳۶ | تاریخ انتشار : ۰۲-۰۹-۱۴۰۱ - ۹:۳۰ | نسخه چاپی نسخه چاپی

رئیس اداره آمریکای سازمان توسعه تجارت خاطر نشان کرد: توافق کردیم که بیش از صد هزار خودرو از ایران به ونزوئلا طی مدت پنج سال صادر شود. در روزهای گذشته ۱۰۰۰ دستگاه از خودروهای سایپا به ونزوئلا صادر شد و در حال برنامه‌ریزی برای ارسال ۲ هزار دستگاه دیگر هستیم. این محموله هزار دستگاهی خودرو، بعد از دریافت بخش بیشتری از مبلغ خودروها به کشور ونزوئلا صادر شده است.

به گزارش ماشین نیوز ؛زهرا عبیری در پاسخ به این پرسش که صحبت‌هایی در خصوص صادرات خودرو به ونزوئلا مطرح شده است چه خودروهایی قرار است صادر شود؟ گفت: طی نهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی که ۲۲ تا ۲۴ آبان در تهران برگزار شد توافق کردیم که بیش از صد هزار خودرو از ایران به ونزوئلا طی مدت پنج سال صادر شود. در روزهای گذشته ۱۰۰۰ دستگاه از خودروهای سایپا به ونزوئلا صادر شد و در حال برنامه‌ریزی برای ارسال ۲ هزار دستگاه دیگر هستیم. این محموله هزار دستگاهی خودرو، بعد از دریافت بخش بیشتری از مبلغ خودروها به کشور ونزوئلا صادر شده است.

عبیری با اشاره به قراردادهای تنظیم شده در بخش خدمات پس از فروش و قطعات یدکی، اذهان کرد: درخواست ۲۰۰ هزار دستگاهی محصولات سایپا از سوی ونزوئلا، دو طرف خواهان راه‌اندازی مجدد خط تولید خودروهای سایپا در این کشور هستند و به زودی خط تولید خودرو ونیراتو، در این کشور مجددا راه اندازی خواهد شد.

منبع: ایلنا

برچسب ها: ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=16436

دیدگاه شما

آخرین اخبار