پایان هفته به مسافرت نروید
کد خبر: ۱۶۴۴ | تاریخ انتشار : ۲۰-۱۱-۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲ | نسخه چاپی نسخه چاپی

رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: بر این اساس شرایط مناسبی در پایان این هفته برای مسافرت در جاد‌های کشور خصوصا در استان‌های شمالی و غربی کشور وجود ندارد.

به گزارش ماشین نیوز ؛سرهنگ شیرانی گفت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی از روز پنجشنبه این هفته مورخه ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ تا روز دوشنبه مورخه ۱۴۰۰/۱۱/۲۵، بارش برف و باران، وزش باد شدید و کاهش نسبی دما در اکثر استان‌ها کشور پیش بینی شده است.

به گفته رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، بر این اساس شرایط مناسبی در پایان این هفته برای مسافرت در جاد‌های کشور خصوصا در استان‌های شمالی و غربی کشور وجود ندارد.

سرهنگ شیرانی گفت: در جاده‌های کشور به علت برودت و بارش باران و برف و وزش باد شدید شرایط متفاوتی ایجاد می‌شود. در این شرایط توصیه به پرهیز از سفر‌های غیرضروری می‌شود و در صورت ضرورت حتما رانندگان عزیز می‌بایست با پیش بینی و آمادگی لازم در جاده قرار گیرند. اطمینان از سالم بودن سیستم بخاری و برف پاکن ها، چراغ‌ها، مه شکن و همراه داشتن زنجیر چرخ بسیار تاکید می‌شود.

به گفته رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، در بررسی تصادفات مهمه چند روز گذشته در جاده ها، تخلف سبقت غیرمجاز و تجاوز به چپ از خط وسط راه از مهمترین علل حوادث بوده است.

برچسب ها:, , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=1644

دیدگاه شما

آخرین اخبار