پیام مدیرعامل ایران‌خودرو برای پیروزی انقلاب
کد خبر: ۱۶۹۳ | تاریخ انتشار : ۲۱-۱۱-۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶ | نسخه چاپی نسخه چاپی

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در پیامی به مناسبت فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی‌ایران، اظهار کرد: اینجانب بر این باور پای می‌فشارم که با بهره‌گیری از توانمندی‌ها و اندیشه خلاق ایرانی می‌توانیم در همه حوزه های تخصصی، به‌خصوص حوزه صنعت خودرو، اثرگذار باشیم.

به گزارش ماشین نیوز ؛ متن پیام دکتر مهدی خطیبی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با رهبری داهیانه بنیان‌گذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره)، با تکیه ‌بر ازخودگذشتگی، شهامت، اراده پولادین ملت و الهام گرفتن از نهضت عاشورا شکل گرفت و مردم ایران‌زمین برای تحقق آرمان‌هایشان با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» پا به میدان گذاشتند و لحظه‌ای از خواسته‌های بحق خویش عقب‌ ننشستند. از همین روی، کم‌ترین ثمره این انقلاب، گشودن فصلی نو در تاریخ معاصر است و این اتفاق بس بزرگی است؛ اتفاقی که موجب سربلندی ملت ایران شد. امروز نظام اسلامی به درجه‌ای از رشد و بالندگی رسیده که جهان را نیز تحت تاثیر قرار داده و ملت‌ها و انسان‌های آزادیخواه را با خود هم‌سو و همراه ساخته است.
این خیزش عظیم، تجلی شکوهمند حماسه و سرفرازی ملتی است که در عصر اسارت بشر، صفحه‌ای زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و فریاد خداخواهی، معنویت و آزادی را در گوش جهانیان طنین‌انداز کرد. این یوم ا… عزیز و فرخنده، فرصتی است مغتنم تا حافظه تاریخ را بار دیگر تورق کرده و از سرانجام شوم سلطه‌جویان، مستکبران و ظالمان عبرت بیاموزیم و به یاد داشته باشیم که عزت و شرف ایرانی مرهون شهدای گران‌قدری است که نهال انقلاب را با اهدای جان پاکشان به درختی تناور و پر ثمر مبدل ساختند.
در همین راستا اینجانب فرا رسیدن چهل و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به جامعه صنعتی و تولیدی کشورمان، به‌ویژه همکاران خدوم و دلسوز گروه صنعتی ایران خودرو تبریک و شاد باش عرض کرده و بر این باور پای می‌فشارم که با تاسی بر رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و بهره‌گیری از توانمندی‌ها و اندیشه خلاق ایرانی می‌توانیم در همه حوزه‌های تخصصی، به‌خصوص حوزه صنعت خودرو، اثرگذار باشیم. همان‌گونه که در دوران تحریم و جنگ نرم دنیای غرب علیه ایران عزیز و همچنین شیوع ویروس کرونا، انبوهی از موانع، مشکلات و کاستی‌های نشات گرفته از آن را با تکیه بر اندیشه و دستان پرتوان پولاد مردان آوردگاه صنعت از مسیر راه برداشتیم و همزمان در جاده رشد و توسعه بی وقفه پیش رفتیم.
اینجانب همراه با همکاران گرانقدرم در گروه صنعتی ایران خودرو به عنوان خدمتگزاران عرصه صنعت کشور، متعهد بوده و هستیم که ضمن پای‌بندی به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و راه و رسم شهدای والامقام، با همدلی و تلاشی دوچندان، کمر همت بر اعتلای صنعت کشور بسته و برای سربلندی و افتخار ایران عزیز از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=1693

دیدگاه شما

آخرین اخبار