رندر جدید خودروی رنجروور اسپرت ۲۰۲۳
کد خبر: ۱۸۴۴ | تاریخ انتشار : ۲۵-۱۱-۱۴۰۰ - ۷:۲۳ | نسخه چاپی نسخه چاپی

رندر جدید رنجروور اسپرت ۲۰۲۳ که توسط Kolesa.ru تهیه شده، طراحی مجدد تکاملی را برای این خودرو پیشنهاد می‌کند.

به گزارش ماشین نیوز ؛ اگر به مدل‌های اخیراً بازطراحی شده لندروور نگاه کنیم، طراحی نسبتا محتاطانه و کم تغییری را می‌بینیم. به عنوان مثال، خودروی رنجروور مدل ۲۰۲۳ بسیار شبیه به مدل قبلی خود است و فقط نمای پشت جالب تری دارد. مدل‌های نسل دوم رنجروور ایووک و دیسکاوری اسپورت نیز نشان دهنده این تصمیم خودروساز انگلیسی است.

  اخیرا رندر نسل بعدی خودروی رنجروور اسپورت، بر اساس تصاویر جاسوسی اخیر، توسط Kolesa.ru به تصویر کشیده شده است. این رندر یک شاسی بلند با طراحی مجدد تکاملی است. در این طراحی مجدد دیجیتال، شاسی بلند دارای چراغ‌های جلو و جلوپنجره باریک تر، همراه با چراغ‌های LED است.

رندر رنجروور اسپرت ۲۰۲۳

چیزی که تاکنون درباره این خودرو می‌دانیم این است که رنجروور اسپورت مدل ۲۰۲۳ از پلتفرم اصلاح شده MLA-Flex استفاده خواهد کرد که زیربنای نسخه کامل است. گزینه‌های موتور این خودرو احتمالاً مشابه مدل اصلی آن، دارای شش سیلندر هیبریدی بنزین و توربودیزل هستند.

در حال حاضر، لندروور اشاره‌ای به زمان عرضه نسل سوم رنجروور اسپورت نکرده است. اما با توجه به اینکه این خودرو این روز‌ها استتار کمتری دارد، یعنی احتمالا می‌توانیم تا قبل از پایان سال، شاهد رونمایی رسمی این خودرو باشیم.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب ها:, , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=1844

دیدگاه شما

آخرین اخبار