معرفی حساب وکالتی روشی برای اختصاص خودرو به مصرف کننده واقعی
کد خبر: ۱۹۵۷۶ | تاریخ انتشار : ۲۳-۱۰-۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴ | نسخه چاپی نسخه چاپی
معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا خبر داد:

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: مشتریان جهت خرید خودرو در پیش فروش گروه خودروسازی سایپا می توانند در بانک های تجارت، ملت، صادرات و اقتصاد نوین حساب وکالتی افتتاح و هنگام پیش ثبت نام معرفی کنند.

به گزارش ماشین نیوز ؛حسین کاظمی طرقی گفت: گروه خودروسازی سایپا به منظور پاسخگویی به درخواست متقاضیان خرید خودرو اقدام به اجرای طرح پیش فروش محصولات برای متقاضیان عادی و جوانی جمعیت کرده است.

او افزود: به منظور اختصاص خودرو به مصرف کنندگان واقعی امکان خرید از طریق تعریف حساب وکالتی مشتری فراهم شده است.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: در حساب وکالتی، هیچگونه انتقال وجه در زمان پیش ثبت نام صورت نمی پذیرد و وجه خودرو در حساب مشتری تا اعلام منتخبین جهت ثبت نام باقی می ماند و مشتری می تواند وجه مربوط به ثبت نام در حساب وکالتی را در آخرین روز ثبت نام (۱۴۰۱/۱۰/۲۵) نزد بانک تکمیل کند.

او خاطرنشان کرد: در حال حاضر امکان تعریف حساب وکالتی در بانک های، تجارت، صادرات، اقتصاد نوین و ملت به صورت حضوری و مراجعه به شعب فراهم شده که این فرآیند در بانک تجارت به صورت آنلاین امکان پذیر است.

کاظمی افزود: مذاکره با سایر بانک ها در حال انجام است و در صورتی که در بانک دیگری این امکان فراهم شود مراتب به متقاضیان محترم اطلاع رسانی خواهد شد.

........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=19576

دیدگاه شما

آخرین اخبار