فولکس واگن آماروک ۲۰۲۳ به تولید نزدیک شد
کد خبر: ۲۰۹۲ | تاریخ انتشار : ۰۲-۱۲-۱۴۰۰ - ۷:۳۵ | نسخه چاپی نسخه چاپی

طراحی نزدیک به تولید خودروی فولکس واگن آماروک ۲۰۲۳ توسط این شرکت به نمایش درآمد.

به گزارش ماشین نیوز ؛شرکت خودروسازی فولکس واگن مجموعه‌ای از طرح‌ها را در ماه ژانویه منتشر کرد و اکنون نیز چند طرح دیگر را در دسترس قرار داده تا طراحی پیکاپ آماروک فولکس واگن بهتر نشان داده شود.

  این طرح هنوز شکل نهایی پیکاپ مورد انتظار نیست. شرکت فولکس واگن این طرح‌ها را “طرح‌های نزدیک به تولید” نامیده که نمای کلی واضحی از خودروی آماروک را ارائه می‌دهد. البته می‌توان تصور کرد که قوس‌های زیاد گلگیر‌ها به اندازه‌ای که در اینجا می‌بینیم اغراق آمیز نباشند و لاستیک‌ها هم تغییر کنند تا مناسب این خودرو باشند.

آلبرت یوهان کرزینگر رئیس بخش بازرگانی فولکس واگن درباره این خودرو گفت: “ما بر طراحی‌های متفاوت و گویای قسمت جلوی پیکاپ خود با امضای کاریزماتیک آماروک تأکید داریم که با حروف بسیار بزرگ روی جعبه بار عقب نیز دیده می‌شود.”

خودروی فولکس واگن آماروک ۲۰۲۳

رئیس بخش طراحی وسایل نقلیه این شرکت نیز گفت: “بدنه خودرو آماروک پویا، آیرودینامیک و با نسبت‌های بسیار قوی ساخته خواهد شد.”

پیکاپ جدید کمی بزرگتر از مدل فعلی خواهد بود. این خودرو همچنین دارای یک موتور V۶ TDI خواهد بود و با پلتفرم T۶ فورد، می‌تواند دارای قدرت چهار سیلندر توربوشارژ باشد. خودروی VW Amarok ۲۰۲۳ در اکثر بازار‌های جهانی عرضه خواهد شد، ولی زمان دقیق آن مشخص نیست.

برچسب ها:, , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=2092

دیدگاه شما

آخرین اخبار